Hej Amino'er Jeg har gået med tanken om at starte en webshop op i lang tid og nu er det tid, føler jeg. Jeg har nogle punkter, som jeg søger hjælp til. Leverandør er jeg igang med at finde. Ikke et problem der indtil videre.... Dog er det: Oprettelse af hjemmesiden og brugervenlig redigering af siden. Webhotel osv... Omkring bogføring og skat, har jeg hjælpere, da det er nyt for mig. ______________________________________________________________________ Jeg er som sagt 17 og så skal der værge tilladelse til før jeg må starte. Dog er det tøj, jeg søger fra en leverandør , skal det lige siges. Men ville lige hører, om der er noget, jeg skal være ekstra opmærksom på. Mvh. Kristian Lim Andersen |
Hey,
Vil lige sige, at hvis du skal køre et selvstændigt firma, så skal du huske at reklamere for det.
Du kunne prøve dig lidt frem med google adwords.. men en anden ting jeg måske kan hjælpe dig med, da du er et nystartet virksomhed. Jeg kører en mindre Flyer Uddelings firma, der hjælper små virksomheder med at komme igang med butikken. Prisen er i bund for at alle kan være med, og selvom når du bliver stor betyder det blot at du kan udvidde din reklame muligheder.
Jeg levere Design, Tryk og Distribuering til overskueligpris..ikke noget stort firma der skal have dyre timeløn til at designe.. men nemt og enkelt.. og så bare masser af flyers ud til privat personer i hustande, der skal ind på din hjemmeside og købe noget.
Håber du kan bruge mit indlæg til ngoet.
Mvh
Vincent Rye
Rye Art & Distribution
NB: send mig en mail hvis du har brug for mere info.. RyeArt.VR@gmail.com