Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne skrive artikler for dig!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Aminoer :-)

Jeg tilbyder mit arbejde til nogle som skulle stå og mangle det. Står du og mangler en til at skrive nogle artikler for dig et antal gange ugentligt, er jeg frisk på det. Jeg har en hel del erfaring inden for området, og vil derfor være en erfaren og stabil skribent.

Jeg har i et halvt år skrevet for mediet MensZone.dk, der dog ikke har nogen aktivitet nu, hvorefter jeg har skrevet for CoolPriser.dk i et halvt år også, og gør det stadig.

I snart 4 år har jeg skrevet på min egen blog, og har siden februar måned i år drevet min nyhedsside GearNYT.dk, der stigende får flere besøgende, og nu har jeg også flere skribenter. I et stykke tid skrev jeg også for prissammenligningssiden MobilTjek.dk, som en del af jer nok kender.

Tag kontakt til mig her, i en privat besked eller via e-mail på daniel@gearnyt.dk, hvis du er interesseret i at få mig til at skrive artikler ugentligt for dit medie. Pris kan forhandles.

Ha' en god søndag ;-)

Mvh 

Daniel Lomholt

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 03:26 | Låst

Fik en masse tilbud da jeg skrev denne, men jeg vil da gerne prøve igen, da jeg stadig har tid til overs, hvor jeg vil kunne skrive for netop DIG derude :-)

Håber på at få en masse tilbud - jeg glæder mig til at høre fra dig. 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 22:30 | Låst

Jeg vil blot sige, at "tilbudet" stadig gælder. Mangler du derfor tekster, så hiv da fat i mig  - jeg bider ikke ;-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:36 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Daniel, med baggrund i Aminos regler om start af tråde med tilbudsgivning i debatten, er vi nødt til at låse din tråd.
Din tilbudstråd er startet, inden reglernes ikrafttrædelse. Men det berettiger ikke til at fremkomme med nye eller opdaterede tilbud med udgangspunkt i det gamle tilbud.

Vi låser som nævnt din tråd. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)