Hej Amino.. Først post herinde fra min side, men har dog læst en masse herinde, og har fundet størstedelen af de informationer jeg skulle bruge til at kunne starte mit eget firma, uden nogen ubesvarede spørgsmål! Nu er jeg dog kommet så langt, at jeg skal til at klare regnskabet. Men hvad er kravene til et regnskab? - Jeg synes selv at jeg har søgt og søgt, men har ikke fundet svar på et par konkrete spørgsmål, og selvom jeg skal have mit program tjekket i gennem af en revisor før det tages endeligt i brug, synes jeg det ville være fjollet at få at vide at der mangler visse informationer, og derved i bund og grund, have betalt et par timer, for ingenting :) Jeg håber derfor at der er nogle venlige sjæle der gider bruge lidt tid på at besvare et par spørgsmål.
3 måske simple spørgsmål, dog spørgsmål jeg ikke har kunne finde svar på ved diverse søgninger. Jeg vil nemlig rigtig gerne kunne sætte mig godt og grundigt ind i, hvordan tingene foregår, så jeg ikke er helt uvidende når jeg en dag skal have fat i en revisor, eller hvis noget andet "popper" op. På forhånd tak for jeres tid Lars Hansen |
Hej
Hvis du starter med årsregnskabsloven og bogføringsloven/bogføringsvejledningen, så skulle du få en udmærket forklaring.
Tonny