Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis indkøbskurven efter at have tilføjet en vare? JA eller NEJ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Webshop Ejere ..

Hvad er jeres erfaringer med dette? Siden jeg åbnede har jeg altid valgt at når kunden tilføjet en vare til indkøbskurven, så vises indkøbskurven bagefter. Men jeg har lagt mærke til at flere hjemmesider faktisk ikke viser kurven, men blot tilfører varen.

Jeg føler selv det er bedst, at den ikke vises, medmindre kunden trykker "til kassen" - Men kunne godt bruge lidt hjælp .. :)

Ser frem til at læse jeres input.

Hav en dejlig pinse.

Mvh.
Martin

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:12

Mit svar er klart nej. Det svare vel lidt til at du i word får gem dialogen efter hvert ord du skriver.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:15

Arh, jeg tror nu ikke lige det kan sammenlignes :)

Men mange tak for input ..

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:16

Hej Martin

Jeg er ikke webshop ejer, men som en stor forbruger af webshops, så vil jeg godt lige sige at indkøbskurven kommer frem lige efter man har trykket køb, men det kræver så også at der er en stor fed knap hvor der står "Klik her for at shoppe videre"

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:21

Hej Emil.

Normalt viste min webshop indkøbskurven og der var også en knap lige under produkter der hed "Fortsæt Indkøb" Nu har jeg pt. slået det fra.

Jeg ved ikke hvad mine kunder bedst ville synes om.

Og selvfølgelig, det er ikke kun til webshop ejere, dette indlæg er rettet imod, det er jo ligeså vigtigt at kunderne giver deres mening til kende :)

Tak for dit input, formoder du helst vil have den ikke viser kurven :) Medmindre du selv klikker der.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:36

Jo det er netop det jeg gerne vil have fordi normal betiller jeg kun 1 ting. Men hvis så jeg er på hunt efter noget mere ind bare 1 ting så er det meget rart der står Forsæt indkøb :)

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:39

Det kommer meget an på hvad man sælger

Sælger du f.eks. mange små varer og folk skal lige 10, 20 eller mange flere varer i kurven er det trls hvis den vises hele tiden. Men det er meget vigtigt at folk an finde kurven og den ikke bare forsvinder i mængden af informationer - Husk der skal ikke meget til før folk er på en ny hjemmeside der måske gør det bedre og mere overskueligt...

Sælger du derimod et enkelt produkt kan man med fordel vise kurven, når varen er blevet lagt i kurven så kunderne kan få et overblik.

Det vigtigste er bare at det er nemt - Tænk altid som en doven mand, det hjælper tit  med disse problemstillinger.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:40

Arh, på den måde ..

Jeg ved ikke om jeg skal slå det fra eller til .. haha, nu har jeg slået det tilbage så indkøbskurven vises efter en varer er tilføjet :)

Afventer lige lidt flere indput .. :)

Tak

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 19:43

Jeg har lige tænkt på det samme, da jeg er igang med at få en webshop på benene.

Jeg tror man skal se på, om man har en webshop, hvor der oftest bliver købt mere end én vare. I det tilfælde ville det jo være en fordel at varen bare bliver tilføjet til indkøbskurven. Hvilket også er løsningen jeg synes bedst om.

Men måske giver det flere salg, hvis man kommer direkte til kassen??

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:45
Vi har 2 cases:
  • Køber dine kunder mere end et produkt? Vis ikke indkøbskurven, men gør tydeligt opmærksom på at de har lagt varen i kurven.
  • Køber dine kunder kun et produkt? Så gå direkte til checkout-fasen, og gør opmærksom på at de har lagt det korrekte produkt i kurven.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)