Hold da kæft man har det godt som lønmodtager. 37 timer Sikke en bade ferie.
Jeg valgte netop at blive lønmodtager pga. timerne. Godt nok får jeg kun 22% af hvad jeg fik før. Men nu kan jeg jo stadig tjene lidt ved siden af lønnen, på de opgaver jeg får gennem mine sider indtil jeg får dem solgt.
Jeg tror aldrig man kan slippe selvstændigheden helt. Men nu kan jeg side og udvikle i ror og fred . Desuden får vi hele tiden gaver fra Oticon vores moder selskab.
Nu har jeg også haft snart 5 weekender med mine dejlige børn. Havde helt glemt jeg havde 4 af slagsen
Nå ikke mere om mig. Jeg vil bare ønske alle her på Amino en forsat god pinse. Nu vil i jo nok høre mere til mig igen, nu jeg får tid!
Jamen tillykke... det er godt nok noget at et spring at tage, men du har jo allerede oplevet mange af fordelene ved at være lønmodtager igen.
Jeg tror også det er det rigtige valg, hvis man ikke rigtigt brænder for at være iværksætter, og som du selv ved kan man jo altid gå tilbage den anden vej igen, hvis lysten skulle melde sig.
Men du er sikkert lige så glad som dine børn for denne beslutning, at få tid til dem hver weekend, er jo nok det vi andre prøver at prioritere højest.
Men vi er da også glade for at skulle se mere til dig her på Amino...:)
Det er da helt vildt lækkert pludselig at få mere tid imellem hænderne, og hvis det kan mærkes så er det jo som det skal være..
Er det ikke svært at gå så langt ned i løn.? eller det har du intet problem med?
Det er selvfølgelig bare en vane sag, men alligevel kunne jeg forestille mig at det var lidt af en udfordring?
Ha' en fantastisk god dag
Det med lønnen har været en udfordring. Men jeg tog beslutningen i September 2010. Siden har jeg betalt bilen ud og nogle andre små ting. Så jeg havde mulighed for en så stor løn nedgang. Heldigvis var vores forbrug ikke steget proportionalt med vores indtægt
Men jeg regner med at supplere min indtægt med salg af nogle programmer. Indtil videre går det rigtigt godt. Hvis jeg skal bruge større ting så kan man altid hoppe på et projekt i weekenden. Men det var jo det man helst skulle undgå