Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scooterfjæs.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er i gang med et lille projekt, som jeg er gået lidt i stå med, da jeg er i tvivl om, jeg skal skyde flere penge i det, så jeg håber i vil give mig nogle gode råd.

Selve konceptet går ud på at lave hjemmesiden scooterfjæs.dk, som skal være en prissammenligning side (kun for scooterdele).
Jeg vil markedsføre den på scootergalleri.dk osv, men selve hvordan markedsføringen af siden skal foregå har jeg rimelig godt styr på, det skulle ikke være et problem.

Jeg troede siden kunne laves for et mindre beløb, men efter jeg er kommet i gang, kan jeg godt se, at det kommer til at koste en del mere end jeg havde regnet med.
- Fordi jeg højst sandsynlig skal have en professionel til at programmere nogle ting på min side, og det vil nok koste nogle tusinde kroner.

Hvad syntes i om min idé, jeg tror selv på at det vil blive rigtig brugt, hvis bare jeg får siden lavet ordentligt, men da jeg ikke selv er ekspert kan jeg ikke gøre mere lige nu.

Please hjælp, hjælp!

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 06:11

Hej Rasmus

Konceptet lyder jo originalt, og minder jo meget ala de mange andre sammenligningssites/affiliatesites. Det kan sagtens blive godt, hvis du som du selv er inde på, får siden lavet ordentligt og brugervenligt.

Mht. prisen - hvad har du så fået at vide fra din programmør at det kommer til at koste? Det kan laves meget billigt og nemt i WordPress. Prøv dig eventuelt ad med Amino Freelancer.

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 07:53

Hej igen!

Efter jeg har skrevet det her indlæg, har jeg fået et tilbud om at få det lavet i open-source fra bunden af, for 2500 kr og det er med 50% rabat.
Det regner jeg højt sandsynligt med at jeg vil gøre.
- Det vil i stedet for wordpress, blive lavet i Drupal, så jeg tror det bliver rigtig godt!

Tusind tak for dit input! Fortsat god dagSmile

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)