Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Befordringsgodtgørelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål omkring Befordringsgodtgørelse:

Jeg har i sommers arbejdet en måned i Ringsted og bor selv i Næstved. Dvs. at jeg kan få Befordringsgodtgørelse, men jeg betalte selv "kun" 800 kr. i transport da jeg kunne bruge mit SU kort som jeg også bruger til at komme i skole. Men når jeg prøver at regne på hvor meget jeg får dækket inde på www.skat.dk står jeg til at få næsten 2000 kr. tilbage. Jeg vil derfor høre om der gælder specielle regler, nu jeg ikke selv har brugt så mange penge og nu da jeg har brugt mit SU kort. For er det ikke at snyde hvis jeg får de næsten 2000 kr. nu jeg kun har brugt ca. det halve?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Står du til at få 2.000 i fradrag eller 2.000 ekstra tilbage? Der er jo forskel :)

Uanset udgifter, mener jeg altid at statens takster kan anvendes.

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skulle da mene at det er penge jeg får tilbage. Er bare i tvivl om jeg lige burde ringe til Skat og lige høre hvad de siger?
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det er bare ekstra bonus til dig, at du "tjener" på befordringsgodtgørelsen. Husk du kan få særlig godtgørelse hvis du har så langt mellem arbejde og hjem at du ikke kan nå at være hjemme i 11 timer fra du kommer hjem til du skal afsted igen. I disse tilfælde kan du få omkring 560 kr pr. dag du arbejder...
Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Juristen

 

Blev lige lidt nysgerrig omkring den særlige ordning du nævner der, søgte lidt på nettet, men kunne ikke finde så meget.. Kender du et sted man kan læse lidt mere specifikt herom? Der må være nogle flere krav der skal overholdes ud over de 11 timer som du nævner, mon ikke :-) Tak...

 

Pernille

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille.

 

Jeg prøver lige at undersøge det, og så vender jeg tilbage.

 

Der kan desværre nok godt lige gå en uges tid, da jeg har lidt travlt for tiden.

 

Juristen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)