Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansk grænse kontrol?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

da mange skriver "han er....." om mig... hehe

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor ik bare bygge en mur omkring Danmark, og fylde den med pigtråd, tårne til soldater med guns og så nogle dræberhunde/kamphunde/hunde pressen hader i Danmark (de må være gavnlige her), og så bare lave systematisk kontrol af ALT! Makker man ik ret, så bang, og næste i køen...

Så kan Pia K få sit Morten Korch "land" tilbage, hvor ALT er idyl...

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 04:48

Jo længere tid jeg har opholdt mig langt væk fra DK, jo mere ligner DK en bondeby hvor landsbytosserne har ordet :)

Forstår virkelig ikke det her grænsekontrol, da der ikke ser ud til at være noget statistisk belæg for det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:54

Dan @ Abcel:

Jo længere tid jeg har opholdt mig langt væk fra DK, jo mere ligner DK en bondeby hvor landsbytosserne har ordet :)

Det er DF spin, når det er "bedst" (ja de er gode til det!)

Man tager et problem, som mange ik forstår eller ik kan forholde sig til. Dernæst tager man nogle, som er lavere i samfundet og giver dem skylden, og sælger hele konceptet til medierne. Man bliver ved med at smide brænde på bålet, og vupti så har du en DF smedekampagne. Quit simple men det virker!

Så ja du har ret ;D

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:05

Eller opfinder en "sandhed" som man gentager i tilpas langt tid, indtil den brede befolkning tror på det. Derefter har man selvfølgelig en løsning på dette problem der ikke eksisterer. Det er super godt lavet af DF.

Skulle der være eksperter der påpeger at det er den indre svinehund der taler, er det en gave. Så kan hele banden nemlig gå til modangreb, og flytte fokus fra at man har dummet sig :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)