Hej Der er så meget debat om grænse kontrol. Der er mange der ikke synes om det danske grænse kontrol. Da fattigdommen vokser meget, på grund af finanskrisen, i nogle af EU landene tæt på Danmark, kan man forvente en kraftig stigning af kriminelle mennesker der går på rov i Danmark fremover. I USA, med sine 52 delstater, som kan sammenlignes med Europa har man kontrol ved alle grænserne, for at begrænse kriminalitet hen over grænserne. Jeg mener at Schengen –aftalen skal genforhandles, så den tager mere hensyn til de små rige og veletablerede lande, som bliver belastede mere og mere af kriminelle mennesker fra omliggende lande som udnytter Schengen-aftalen på det groveste. Derfor lande som Dk, Sverige, Belgien, osv de aller rigeste lande burde have særlig beskytelse mod det store antal fattige der strømmer ind i lande og ødelægger dens økonomi. Hvad mener i?
|
parterapeuten:Derfor lande som Dk, Sverige, Belgien, osv de aller rigeste lande burde have særlig beskytelse mod det store antal fattige der strømmer ind i lande og ødelægger dens økonomi.
Hvad mener i?
Jeg mener at folk som dig der mener at fattige fra andre EU lande ødelægger et land som Danmarks økonomi skal have hovedet undersøgt der er ikke den ringeste grad af evidens for at udvidelsen af EU medlemslandene er skyld i situationen.
Grunden til at DK kom i krise skyldtes naturligvis uroen på verdensmarkedet, men den virkelige synder er boligmarkedet og de latterlige rente- og afdragsfrie lån som ingen har nosser til at afskaffe og sammen med disse lån er lønniveauet årsagen.
Lande med langt lavere lønninger og ligeså god levefod omkring os buldrer frem (Tyskland & Sverige) og det eneste der bekymrer os er nogle hjemmerøverier foretaget af folk udefra i de fleste tilfælde, som så får nogle idioter til at stemme for grænsekontrol i form af toldere med udvidede beføjelser.
Men jeg er faktisk af den opfattelse at vor regering er direkte skyld i at vi ikke kommer helskindet ud af krisen foreløbig og vor umenneskelige behandling af indvandrere i snart 10 år har kastet den største uoprettelige skygge over Danmark. Men jeg skal understrege at jeg ikke er sikker på at andre politiske partier havde gjort det bedre, så det er vel alt i alt kvaliteten af vore politikere og embedsmænd der er horribel.
Der er massere af plads i Danmark til 100.000 eller 1.000.000 indvandrere eller flere, vi skal bare ændre systemet for støtte fra det offentlige og indføre forsikringer istedet, så kommer der kun dem der vil og kan arbejde og yde deres del. Men selvom det skulle komme i orden, så stopper fagforeningerne dette, for ingen skal jo have lov til at arbejde for det de mener de vil.
Så Danmark sidder i saksen, men ingen har fattet det endnu. Af den udbetalte nettoløn, der er der folk som betaler op imod 50% eller mere i husleje, varme, el, licens - og så er der endnu ikke betalt til institutioner, mad, rejser, tøj og andre ting til livets almindelige ophold.
Der er ingen vej udenom deroute, og jeg tror faktisk at ganske mange i de næste 5-10 år vil flytte til udlandet efter endt uddannnelse og ikke vende tilbage til Danmark efterfølgende, alene af den grund at der ikke er noget der binder dem her, de har set hvad deres forældre har knoklet for og ikke fået, og de vil ikke ende sådan.
Så 2020 er falittens år for Danmark!