SMSpassport ApS har udviklet en sikker og nem platform der tilføjer 2-faktor sikkerhed til dit firmanetværk.
Som Amino bruger får du det helt gratis i 12 måneder!
Vi håber at få mange tilbagemeldinger så vi kan gøre denne software endnu nemmere at bruge. Det er vores mål at levere verdens mest sikre 2-faktor løsning der er delvist hostet.
Du skal blot installere vores lille Sikkerhedsklient i dit eget Microsoft netværk, resten er placeret i sky'en og håndteres af os. (Det vil sige at alle interne password's kun er hos dig lokalt og ikke overføres i nogen form!)
Vi benytter din telefon som den ekstra nøgle. Det vil sige at du kun kan komme på dit firmanetværk fra en fjernopkobling hvis du har din telefon i hånden!
For at gøre det hele ekstra nemt i daglig brug, har vi udviklet en 'one-button' løsning til Android (iPhone er på vej)
Selve programmet skal placeres på en microsoft windows server med Active Director, men ellers er der support for både VPN, RADIUS, Terminal Service, Remote Desktop Service, Cisco, Checkpoint & Zyxel routere og firewall's osv.
Som 2-faktor device er der support for alle mobiltelefoner med mulighed for SMS. One-button support er pt kun muligt fra Android.
Får du brug for hjælp til installation kan du få den gratis på support@smspassport.dk
Selve programmet skal placeres på en microsoft windows server med Active Director, men ellers er der support for både VPN, RADIUS, Terminal Service, Remote Desktop Service, Cisco, Checkpoint & Zyxel routere og firewall's osv.
Øv. Jeg havde ellers håbet på en løsning som kunne tilgå en ldap server. (som Active Directory jo også er)
Selve klienten der skal installeres hos dig benytter .net så den skal have en windows server for at kunne installeres. Derfra er det ikke helt umuligt at koble sig til openldap. Jeg har dog ikke testet det i praksis. Så det vil jeg få testet i nær fremtid og vende tilbage.