Hej Alle.
Jeg er forholdvis ny herinde, men har allerede den største respekt for den måde amino'erne hjælper hinanden på. Nu er det så min tur til at få jeres menning, om mit nye projekt Distributionfirmaet indtil.nu Jeg er allerede ret sikker på en stor hjælp, fra jer medamino'er, så vil gerne sige jer tak på forhånd :) Besøg: www.indtil.nu
Dbh Tim
|
Hej Tim
Velkommen til :o)
Jeg har lige kigget på din hjemmeside og har følgende kommentarer:
Allerførst, så står jeg som et stor ?-tegn, når jeg går ind på din forside ... for jeg kan ingen steder se, hvad din virksomhed laver?? Man skal faktisk helt hen på 3. faneblad for at få svar på hvad I tilbyder.
Få fanebladet "Ideen om ... " frem på forsiden.
Selve fanebladene står i en ulogisk rækkefølge. Fanebladet Leveringsbetingelser skal hen som en af de sidste. Få struktur på dem, så de virker logiske.
Umiddelbart synes jeg det var lettere irriterende at skulle bruge scrolle-metode inde på selve fanebladene. Ud med teksten af de bokse de er i, så bliver de også lettere at læse. For på den nuværende metode skal man både scrolle ned og til højre. Derudover går noget af teksten ned i sløjfebunden, så man slet ikke kan læse den.
Derudover så synes jeg også teksten rundt omkring på siderne er meget "flad" i det ... der er intet PANG eller noget som bare fanger øjet. Prøv at google ordet "AIDA metoden", så vil du finde fif til hvordan du får fanget læserens øje.
Brug fx jeres egen sætning "Slip for bøvlet, lad os levere varen – i dag" på allerførste side.
Hvorfor en banan i logoet? Det giver ingen mening.
Jeres røde skilt med "Fast pris kr. 200" er alt hvad jeg kan læse. Jeg kan se, at der står noget med småt nedenunder, men med min gode vilje kan jeg ikke læse hvad der står.
Få en kontaktformular på fanebladet "Kontakt" i stedet for bare en e-mail ... det gør det lettere at kontakte jer.
Hvorfor er betalingen "kontant ved levering"? Jeg tror I ville kunne tiltrække flere kunder, hvis de bare kunne køre deres Visa/Dankort igennem på jeres hjemmeside i stedet for at skulle sørge for at have hævet kontanter først.
Når alt det er sagt, så synes jeg det er en kanon idé! Jeg tror at mange vil kunne få glæde af den :o)
Held og lykke med forretningen,
Susan :o)