Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respekt til amino'erne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

 

Jeg er forholdvis ny herinde, men har allerede den største respekt for den måde amino'erne hjælper hinanden på.

Nu er det så min tur til at få jeres menning, om mit nye projekt Distributionfirmaet indtil.nu

Jeg er allerede ret sikker på en stor hjælp, fra jer medamino'er, så vil gerne sige jer tak på forhånd :)

Besøg: www.indtil.nu

 

Dbh

Tim

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Velkommen til :o)

Jeg har lige kigget på din hjemmeside og har følgende kommentarer:

Allerførst, så står jeg som et stor ?-tegn, når jeg går ind på din forside ... for jeg kan ingen steder se, hvad din virksomhed laver?? Man skal faktisk helt hen på 3. faneblad for at få svar på hvad I tilbyder.

Få fanebladet "Ideen om ... " frem på forsiden.

Selve fanebladene står i en ulogisk rækkefølge. Fanebladet Leveringsbetingelser skal hen som en af de sidste. Få struktur på dem, så de virker logiske.

Umiddelbart synes jeg det var lettere irriterende at skulle bruge scrolle-metode inde på selve fanebladene. Ud med teksten af de bokse de er i, så bliver de også lettere at læse. For på den nuværende metode skal man både scrolle ned og til højre. Derudover går noget af teksten ned i sløjfebunden, så man slet ikke kan læse den.

Derudover så synes jeg også teksten rundt omkring på siderne er meget "flad" i det ... der er intet PANG eller noget som bare fanger øjet. Prøv at google ordet "AIDA metoden", så vil du finde fif til hvordan du får fanget læserens øje.

Brug fx jeres egen sætning "Slip for bøvlet, lad os levere varen – i dag" på allerførste side.

Hvorfor en banan i logoet? Det giver ingen mening.

Jeres røde skilt med "Fast pris kr. 200" er alt hvad jeg kan læse. Jeg kan se, at der står noget med småt nedenunder, men med min gode vilje kan jeg ikke læse hvad der står.

Få en kontaktformular på fanebladet "Kontakt" i stedet for bare en e-mail ... det gør det lettere at kontakte jer.

Hvorfor er betalingen "kontant ved levering"? Jeg tror I ville kunne tiltrække flere kunder, hvis de bare kunne køre deres Visa/Dankort igennem på jeres hjemmeside i stedet for at skulle sørge for at have hævet kontanter først.

Når alt det er sagt, så synes jeg det er en kanon idé! Jeg tror at mange vil kunne få glæde af den :o)

Held og lykke med forretningen,

Susan :o)

 

 

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Susan,

Tak for din tilbagemeldning, her lidt modvægt fra mig :)

Iforhold til dine komentarre til forsiden.

Syntes selv at det er irreterrende når man skal bruge en hjemmesiden ofte, at man ikke bare kommer direkte ind på den side man bruger mest. I dette tilfælde bestillings formularen.

Så er der leverings betingelserne.

Det er vigtigt for os at fremstå/være så ærlige og ligetil som muligt. Derfor har vi valgt at dette skal være det første valg, man møder. Har mange oplevelser af at andre virksomheder "gemmer" disse væk.

Ang. At teksten står i Boxen vil jeg give dig ret at det er irreterrende man skal scrolle. Det er helt sikkert noget jeg vil gå videre med :) så er der manglende pang i teksten, er det farver vi taler om eller er det selve teksten.

Ang bananen, hvorfor skal der være en menning med alt, jeg syntes det er et let genkendligt og det skiller sig ud fra mængden.

Ang. Prisskiltet.
Der står +moms 50kr.

Så er der kontakt formular kontra email adr. Har spurgt lidt rundt i min vennekreds og der er rimmelig enighed om at det var email istedet for formular. Men altid fedt at få andre indput.

Ang. Dankort.

Det er menningen at der kommer en dankort løsning indenfor en overskulig fremtid, vi vil bare gerne kombinere denne med noget autofaktureing og der er halv dyrt.


Det håber jeg der er, vi skulle jo gerne have nogle kunder :)

Mvh
Tim

www.indtil.nu
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)