Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkald fra telemarketingvirksomheder selvom du sagt nej

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Man læser her på amino at nogle bliver ringet op igen selvom de har sagt nej ved det første opkald

Er dette et generelt problem ?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:04

Altså hvis jeg takker nej tak til et tilbud fra f.eks Viasat, så ringer de ikke igen med mindre jeg går ind og tilemlder mig en konkurrence hvor jeg IGEN IGEN siger ja tak til at de må ringe mig op.

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 17:07

Jeg mente om telefonsælgeren respektere dit nej eller ikke

Alltså at h*n ikke sletter dit nummer fra listen 

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Generelt plejer de fleste at forstå en venlig hentydning, men hos os er Børsens sælgere temmelig vedholdende. Der går ikke et kvartal, uden at vi bliver tilbudt deres lær-selv kurser, ledelseshåndbøger eller abonnementer. Vi undrer os lidt over, at du orker at blive ved.

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:10

de :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 11:44

Børsen Forum kender vi også.

De forstår ikke et nej, og ringer fra 7000 forskellige afdelinger i deres verdensfirma :)

Efterhånden smider jeg røret på efter jeg har sagt nej 2 gange og de har sagt "Jamen jeg vil ikke sælge noget"

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:52

Er selv blevet ringet op af Telia sælgere 2 gange inden for en uges mellemrum.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:05

De sælgere jeg har oplevet som de værste er Telia. De ringer konstant, jeg får minimum 2 - 3 opkald fra dem hver måned.

Deres sælgere fatter ikke et nej, og bliver blot ved med at kæfte løs i telefonen. Dertil er de også utrolig ubehøvlede når du siger til dem at du ikke har interesse i at bruge Telia.

Efter opførslen fra deres sælgere som ringer konstant, og deres måde at opføre sig. Har det gjort at jeg ALDRIG skal have et telia abonnement.

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 12:18

De fleste firmaer forstår og respekterer et nej, blot ikke som andre giver udtryk for nemlig TELIA.

På trods at at jeg gennem de sidste 6 år måned efter måned beder om at blive slettet af deres call lister fortsætter de ufortrødent med at ringe næsten hver måned.

Der burde være en mulighed for at politianmelde sådanne firmaer for chikane !

Hans Meyer
Net2Skilte.dk

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 11:03

Jeg er blevet ringet op af Telia 10 gange på fire dage - de nægter simpelthen at lade mig være. Jeg føler mig i høj grad chikaneret.

En af sælgerne sagde direkte at de ikke ville stoppe med at ringe til mig, men hvad får de ud af det? Det er intet i hele verden der kunne få mig til at blive kunde hos det l... firma!

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)