Ny hjemmeside. www.smart-mobil.dk
Tilmeldt 20. Jan 11
Bacio Rasmus
Skrevet
11-06-2011 kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg har fornyeligt købt domænet www.smart-mobil og oprettet et wordpress hjemmeside . Jeg er bare interesseret i hvad i syntes om hjemmesiden :). Jeg er klar over at den ikke er optimal endnu, det er mere konceptet, mulighederne og seo jeg er intesseret i ;)..
Håber i vil se på det amino folk.
hjemmesiden : http://www.smart-mobil.dk
Svar
Tilmeldt 19. Aug 10
nordicADmedia
Skrevet
11-06-2011 kl. 13:36
Svar
Hele højre menu (hvis den er der) virker ikke/er usynlig. Dog kan man se noget af en skyscraper banner. Virker egentlig meget fint og kan godt lide selve theme, men dit logo må godt være lidt mere "smart" og knap så "pirate-golden-emboss" :) GL med det hele, skriv en PM hvis du får/har brug for noget affiliate hjælp, kan tidligst svare på det i næste uge.
Svar
Tilmeldt 19. Aug 10
nordicADmedia
Skrevet
11-06-2011 kl. 13:40
Svar
Jeg bruger Chrome som browser...
Svar
Tilmeldt 20. Jan 11
Bacio Rasmus
Skrevet
11-06-2011 kl. 13:50
Svar
Skulle lige til at spørge hvilken browser du brugete heh. underligt. Jeg har været på 2 computers og 1 mac chrome browsers, og der er ingen problemer..
Svar
Tilmeldt 3. Sep 10
T. Christensen
Skrevet
11-06-2011 kl. 14:03
Svar
Jeg har i Chrome ingen problemer med at se menuen i højre side. I øvrigt synes jeg side ser lækker ud og det er nemt at danne sig et hurtigt overblik. :)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
kan ikke se noget på ½ delen af siden øverste og langt ned det er bare hvidt og ikke andet
hvorfor er der ikke lavet en top menu ?
højre menu den giver ikke nok punkter der om jer side kontakt siden mv.
god ide bruges h1 og især h2 på lange sider med meget tekst på.
Svar