Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du optimere vores forum?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er. 

Tyskholdet.dk har ny været oppe at køre i lidt mere end 2 måneder. Formålet med siden er, at tyskinteresserede elever har adgang til gratis undervisningmateriale, lektiehjælp og nyheder fra Tyskland. For at gøre siden endnu mere nyttig for brugerne, omfatter Tyskholdet.dk nu også et forum. Dette forum er sat op med Simple-Forum og hjemmesiden kører med WordPress. Jeg ser gerne, at dette forum bliver optimeret. 

Se forumet ved at klikke her. 

Har du erfaringer med at optimere et forum mht. layout, oversættelse af script og brugervenlighed? Kender du evt. noget til Simple-Forum, eller foretrækker du andet software? Jeg modtager gerne feedback, tilbud og foreslag her i tråden, på info@kontakttyskland.com eller i pb :)

Med venlig hilsen,

Linnart S Felkl 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32

Ingen her, som kan byde på noget input eller et tilbud? :) 

Mvh

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

jo men når det skal optimeres på tyske hjememsider såå....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22

Så har jeg måske ikke stillet det helt klart op: Det er det forum, som kan findes på Tyskholdet.dk, som ønskes forbedret. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:58

bloggen vildt om emmet vis ikke haves tid nok

find en eller nogle skribenter der ved meget om emmet

vedr. alle SEO hajer kan hjælpe med hvordan SEO laves og optimere dine artikler

forvent ikke de ved alt om tysk fodbold , husk stil ikke for høje forventninger , til de kan skrive 1000 vis gode artikler om emmet , det må være din egen passion iværksættere energi, der skal drive hoveddel , god ide med godt netværk der har en god viden om emmet venner og bekendt brug dem , så godt som du kan.

hvad de osse kan hjælpe med er links uden links findes din side ikke i google ret godt.

Vis ikke haves ret mange penge , kan du osse selv tilmelde dine links rundt omkring , men husk dagen har kun 24 timer og mange vil gerne hurtigt i gang og gerne gratis tid er ikke gratis hverken din eller SEO mand der vejleder dig

men vis er helt på spanden kan laves lidt selv , har jeg og nogle beskrevet i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:12

Mikael christiansen:

forvent ikke de ved alt om tysk fodbold , husk stil ikke for høje forventninger , til de kan skrive 1000 vis gode artikler om emmet , det må være din egen passion iværksættere energi, der skal drive hoveddel , god ide med godt netværk der har en god viden om emmet venner og bekendt brug dem , så godt som du kan.

hvad de osse kan hjælpe med er links uden links findes din side ikke i google ret godt.

Vis ikke haves ret mange penge , kan du osse selv tilmelde dine links rundt omkring , men husk dagen har kun 24 timer og mange vil gerne hurtigt i gang og gerne gratis tid er ikke gratis hverken din eller SEO mand der vejleder dig

men vis er helt på spanden kan laves lidt selv , har jeg og nogle beskrevet i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

Er lidt forvirret Mikal er det ikke forum han vil have optimeret
du skriver et langt indlag som handler om SEO hvad har det lige med optimering af hans Forum at gore

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:17

Phonepilot.dk:

Mikael christiansen:

Er lidt forvirret Mikal er det ikke forum han vil have optimeret
du skriver et langt indlag som handler om SEO hvad har det lige med optimering af hans Forum at gore

vis du er forvirret så ved jeg ikke hvor meget jeg er , med hvordan jeg tolke dit spørgsmål , mener du trafik ikke er vigtige og indhold på siden eller hvad ?

Den forstod jeg ikke hans forum er i  der skal links mv. til før den findes på google , men forklare hvad du ikke forstår?

Ps de fleste der skriver optimere ens side mener de skal ligge bedre på google og der skal gang i siden , med trafik mv.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 01:33

Det kommer an på hvad du vil have optimeret.
Jeg kan nok godt kigge lidt på svartiderne. (i et begrænset omfang da jeg primært beskæftiger mig med optimering af serverne og ikke så meget applikationen)

SEO og lignende er det helt sikkert nogle andre du vil have fat i. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:40

Martin Arendtsen:

Det kommer an på hvad du vil have optimeret.
Jeg kan nok godt kigge lidt på svartiderne. (i et begrænset omfang da jeg primært beskæftiger mig med optimering af serverne og ikke så meget applikationen)

SEO og lignende er det helt sikkert nogle andre du vil have fat i. 

Hurtigere svar tid er også SEO når normalt snakker optimere en siden hvad kan gøre for siden kommer i gang , der er mange ting der kan gøres forbedre svar tid , gøre siden mere overskuelige

få flere links til siden

få flere gode artikler uden indhold på siden ingen gider læse på siden, derved .

jeg vil gætte på vis nogle kunne se om svar tid kunne forbedres , kunne de komme med feedback

vis overskueligheden kunne forbedres mv.

kom med alle de input tråd starter kan forbedre ens siden så den er optimeret bedste muligt

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 01:43

Mikael christiansen:
Hurtigere svar tid er også SEO når normalt snakker optimere en siden hvad kan gøre for siden kommer i gang , der er mange ting der kan gøres forbedre svar tid , gøre siden mere overskuelige

Kommer det ikke an på hvad man definere svartid som?
Jeg definere svartiden som værende: "Fra browseren sender første request til siden er færdig renderet i browseren."

Hvad definere du som værende svartid?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)