Jeg vil igang nu! Min partner og jeg, har længe haft tanken omkring opstart af virksomhed og vi har fundet den helt rette niche for os. Alt er klart, bortset fra de satans penge. Vi ville så inderligt gerne benytte os af industriferien til at kickstarte det hele (der er tale om en webshop) og mangler derfor sølle 6000 kroner til de sidste produkter for at kunne få taget produktfotos m.m Tænkte derfor, at det snildt kunne klares med et hurtiglån betalt over 12 måneder.. Meeen.. det synes de så ikke (banken vil ej heller, da samlever har været på overgang fra SU til alm. udbetaling og derfor tæller det som en hjælp på min konto også) Jeg tjener næsten 300.000 før skat og har over 15000 udbetalt og ingen gæld. Er dog først blevet ansat i Marts måned og har derfor også selv været på lønovergang og har betalt kørekort da det var påkrævet for job. (Skal også betale min sommerferie ud af egen lomme)
Mit spørgsmål er så nu - Er der nogle som har kendskab til et sted det vil være muligt at låne det skaldede beløb evt. med fuld tilbagebetaling august/september? |
Umiddelbart er mit bud at der er noget andet derstikker under. Det er muligt for (næsten) alle at få en kassekredit på 5000-10000 bare på sit glatte ansigt så længe man er lønmodtager og ikke konstant kører med overtræk eller har store gældsposter som man ikke betaler af på. Så der må ligge noget gæld eller lignende du ikke fortæller om, eller også så har i en ualmindelig ufleksibel bank der ikke kan finde ud af at drive forretning. Hvis det er det sidste så ville jeg bruge en uges tid på at kigge på andre banker.