Jeg søger en dygtig person til at hjælpe med at skaffe kunder til en række projekter for os selv og for kunder online.
Det jeg søger er nogle der kan give en fast pris per ny kunde de skaffer, naturligvis med plads til både de skal kunne tjene lidt og deres affiliate networks mv. skal kunne tjene noget.
Vi kan typisk betale mellem 500 - 2000 kr. per ny kunde man kan skaffe alt efter hvilket produkt det drejer sig om.
Er der nogle herinde der ved hvem der laver sådan noget. Jeg tænker ikke på Tradedoubler mv, men et led over, eks. nogen der måske samarbejder med Tradedoubler, er dygtig til at sætte kampagnerne i gang mv.
Håber på et par hjælpende svar i den rigtige retning:-)
Så på server løsning kun vælges one.com hvad med sider der har for meget trafik har for mange billeder video mv. på siden så de kan ligge der fra vælger i ikke der alle de der har store sider derved.
ved at være tilbyde bredt fås fleste kunder evt. have flere webmaste tilknytte der kan klare de andre server tilbud på markedet , for jeres succes kunne hurtigt stige bare vis tog også de største kunder de skal tit også have endnu flere tillægs ting forum , blog del , derved tjenes fleste penge på de store kunder.
vedr. siden synes jeg der mangler mange ting der kan gøres vedr. søgeord optimering det er tit billigste første at satse fuldt ud på det , for der er simpelt meget der kan gøres
Det er en mulighed - men tager de ikke store opstarts fees, og sandsynligheden for at ens banner bliver valgt er mindre stor? Har du erfaring med det?
Jeg er dog mest på udkig efter nogen som kan tage hele denne del og lave partneraftaler mv. men som er skarp på at gøre det rigtigt. Der burde være mange eksperter på området, men virker ikke som om der er nogen der ved hvem de er?
Begge kan selvfølgelig køres - men oftest ser du b2c kampagner i de danske netværk.
Men du skal være velkommen til at sende mig en liste over produkter/sider I vil have promoveret, og så vil jeg tage et kig på det, og se om de er egnet til affiliate :)