Ib @ Jeg tror at trådstarter - Jesper også læser med på "sidelineien" Absolut |
Jeg kan anbefale denne wordpress mand
Ib @ Jeg tror at trådstarter - Jesper også læser med på "sidelineien" Absolut |
Han har EN Reference som er en wordpress hjemmeside lavet med et gratis tema ? |
Nu er det selvfølgelig ikke alt for godt for vores forretning at anbefale vores kollegaer, men Brian Brandt er bestemt ikke tabt bag en vogn når vi taler WordPress |
Men husk nu på om det gælder Word Press eller et andet cms system, så gælder det måske allermest synlighed på nettet m.m. http://webcoders.dk/hjemmeside-udvikling/ ? Der er mnage flotte hjemmesider rundt omkring, men havd hjællper det hvis de ikke bliver fundet ? Jeg synes også at have erfaret at der netop på Amino er mange webshops til salg, hvad skyldes dette mon ? Så jo Word Press men så sandlig også SEO og maeget andet, som fremmer synligheden på nettet positivt. Ib Abildgaard Råd & Mal.
|
Helt enig Nogen gange skal man som virksomhed overveje hvad der er billigst i længden. En hjemmeside til 1000 kroner hvor der næsten ikke er arbejdet med intern SEO eller en hjemmeside til 5000,- hvor det hele er i orden fra start og man eksempelvis modtager undervisning. Der skal ikke mange kunder fra de organiske søgninger til at løsningen til 5000,- er den billigste og den der betaler sig bedst i længden. Og når man taler SEO så lærer vi de fleste af vores kunder (dem der har lyst) lidt omkring internt linking, anchortekster, backlinks m.m. så de selv kan arbejde med de mest enkle seo-ting løbende selv. Fro langt de fleste er tiden til selv at arbejde med SEO godt givet ud i forhold til at skulle have andre til det. |
Til Jesper og andre interesserede! Omkring mine omkostninger til hjemmeside i Word Press har været en omkostning? Ja det har det været tidligere, og med masser af ærgrelser og spildte kroner, til ”eksperter” her på Amino.
I fremtiden har jeg selv noget nær samme behov som Jesper, da jeg gerne selv vil fortsætte med webshop indenfor flere koncepter, men selvfølgelig herunder med bl.a. maling men også indenfor andre brancher. Det mest ærlige er at jeg ikke er ”færdig med Thomas Frost for han og www.webcoders.dk har givet mig så meget arbejde at jeg ikke har ressourcer lige nu, samtidig med at min egen refleksion og erfaringer er blevet skærpet, så det der var god latin i går, er noget andet i dag da jeg hele tiden får nye ideer m.m. Men en ting er jeg blevet overbevist om er, at firmaet Webcoders kan man stole på, og det er vel vigtigt i en branche, ? hvor jeg selv desværre har mødt mange brodne kar. Og have i starten af 2011 næsten helt opgivet. Men ved at læse med på ”side linien” på Amino ”stødt” på Thomas Frost, Webcoders. Desværre ved jeg også at mange og ikke mindst håndværkere har for længst opgivet håber, herunder deres egne hjemmesider m.m. Nu ligger det ikke lige til mig selv at opgive ved første problem, men kæmpe lidt videre. I denne fase har Thomas Frost været en gold hjælp. Nu ved jeg også, at Martin Thorborg formodentlig ikke sletter mit indlæg når det gælder roser, som vi nok ikke er så gode til at uddele, men bedre til at rise. Selvom jeg mener, at det i nogle tilfælde også burde være berettiget. I særdeleshed når ”offeret” selv går ind i en diskussion, og dermed selv forsvarer dårlige forretningsmoral. Hvis nogle på Amino eller andre steder angriber mig uberettiget for dårligt malerarbejde vil jeg da til enhver forsvare uberettiget kritik. Berettiget kritik stopper jeg ved at afhjælpe fejl og mangler i mit arbejde. Men som jeg også plejer, at sige er der 2-5 % der er notorisk kværulanter, og med stor sandsynlig ikke noget at gøre ved. Det må retten afgøre. Og selv om mit indlæg kan lyde som en ”skam rosning” af www.webcoders.dk Så vil jeg i hvert fald foreløbig sige tak på egne vegne, samtidig med at jeg vil ønske Jesper held og lykke med sit fremtidige projekt, det kan være man hører nærmere om det ? Kunne jo være man kunne drage selv nogle gode erfaringer omkring dette? Venlig hilsen Ib Abildgaard Råd & Mal
|