Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

varepartier???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, en kammerat og jeg går og tænker på at starte en webshop og men har ikke nogen erfaring med varepartier. Mine spørgsmål er følgende:

- For hvor mange penge skal man generelt købe varepartier til, før det kan betale sig?

- Hvor meget kan man generelt regne med at tjene pr. vareparti (ved godt det er svært spørgsmål, at besvare. Men er der nogle som har erfaren ang. salg)

- Hvis der er nogle faldgrupper eller kommentar til emnet generelt er i velkomme til at nævne dem ;)

Mange tak på forhånd :)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 10:29

Hej Jonlind,

Hvor meget det koster og hvor godt man kan tjene på det, kommer selvfølgelig helt an på hvad du vil sælge - og hvor god man er til det. :o)

Hos KC Textil handler vi med tøjpartier, der aldrig koster særlig meget, så i tilfælde af, at i skal handle med tøj, er du velkommen til at sende mig en mail på KCTextil@gmail.com, med hvilken målgruppe og budget til partier i har, så er jeg helt sikker på, at vi kan finde en løsning :-)

Med venlig hilsen

Casper Poulsen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:32

Det tilbud kan godt være at vi vil benytte os af, hvis i har nogle gode tilbud til os :)

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:54

Hej

Her er et hurtig parti at komme igang med...

http://www.amino.dk/forums/t/127839.aspx

Ring hvis det har interesse... Kan også saktens finde noget mere fra lageret hvis det er noget...

Mvh

Christian

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 15:48

Jonlind:

Det tilbud kan godt være at vi vil benytte os af, hvis i har nogle gode tilbud til os :)

Jeg er sikker på, at vi kan finde ud af en god handel.´

Skriv en email til KcTextil@gmail.com, om hvad slags tøj i er interesseret i :) (Børnetøj, dametøj, herretøj, osv)

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:15

hvilke mærker sælger du?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)