Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er kørt lidt fast :( hjælp mig :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er :-)

Super forum herinde, i hjælper mig virkelig som iværksætter :-) STOR TAK :D

Nå men til sagen....

Jeg og min ven har fået en ide, dog ikke en ide, men at lave et nyt fodbold site.
Jeg søger lidt kritik af siden da jeg lidt er kørt fast mhs. til opsætningen osv.. så derfor håber jeg der er nogle der kan hjælpe mig.

Jeg søger ikke hjælpe til rettelser af teksten på siden da slet ikke er fast endnu, det er bare lagt ind som test. (baggrundens billedet er heller ikke fast - hvis du har en ide, smid den gerne til mig :-)

Håber der nogle der kan hjælpe mig.

Linket til siden er HER!

Ser frem til at høre fra nogen. TAK :D

Med venlig hilsen
Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:57

Designet er fint, men prøv at se om du ikke kan tydeliggøre hvad siden går ud på (fodbold ja, men hvad om fodbold). Evt. fjern den boks i højre side som forklarer om sitet og gør det til en undertitel i centerkolonnen så det er mere tydeligt.

På AutoSnak.DK tilføjede jeg en titel i toppen når brugere ikke var logget ind, for at hjælpe dem til hvad siden gik ud på. Når en bruger er logget ind, ved de som oftest hvad siden går ud på og så kan jeg fjerne undertitlen. Måske kan du gøre noget lignende.

Du bør fjerne de sider som ikke har noget indhold endnu, da det virker uprofessionelt at have et link til en side som er uden indhold. Opret indholdet og tilføj derefter menupunktet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 22:02

Hej Dofs

Tak for fordi du lige ville bruge lidt tid..

Men ang det du skriver med indholdet, er vi ikke færdig med dette endnu - vi vil først have gjort opsætningen rigtig, det indhold der er der nu, er bare test og egentligt ikke rigtig skal bruges videre når vi går online.. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:13

Design OK

køre øverste på siden læse mere svært at læse da mørk baggrund med lidt mørk tekst farve , skrive delvis oven på billedet svært at læse teksten .

betingelser for siden ved opret bruger hvad er de , jeg kunne ikke finde dem på siden?

mere tekst og atter mere tekst og flere artikler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:20

Det med at man ikke kan skrive en kommentar til artiklerne som gæst skræmmer mig væk.

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 23:27

IværksætterGen:

Det med at man ikke kan skrive en kommentar til artiklerne som gæst skræmmer mig væk.

Grunden til at man ikke skulle skrive kommentar som gæst er at vi helst gerne vil have folk oprette og derved tilkende giver sig som interesseret i siden.. derved for vi ikke nogle dumme kommentar osv.. håber det var svar nok..

MIKAEL:

Ang. det med tekst, der vil selvfølgeligt komme en masse nu når vi er helt klar til at gå online.. :-)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:45

Dofs:
Evt. fjern den boks i højre side som forklarer om sitet og gør det til en undertitel i centerkolonnen så det er mere tydeligt.

Eller tilføje noget tekst til logoet, hvor der er meget plads.

F.eks. lidt a la 'Nyheder om dansk, engelsk og spansk fodbold. Deltag i debatten' e.l.

Mvh. Ken

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:55

Hejsa! Jeg så du ledte efter lidt konstruktiv kritik til dit site også, så det vil jeg prøve at komme med :)

Først og fremmest, hvad er målet med jeres site? Efter første øjekast på siden lignede det ikke en side jeg havde lyst til at være på i længere tid. Umiddelbart var det bare et simpelt wordpress design, med et andet banner, og et baggrundsbillede. 

Men hvad vil i med jeres fodboldside? Hvad får danskerne ud af jeres side, som de ikke kan få af andre nuværende fodboldsider? Hvordan har i tænkt jer at slå toppen af poppen i denne branche, og her snakker jeg om bold.dk, indkast.dk, onside.dk osv.? Det er altså de helt store drenge i klassen, som ikke at til at slå lige med det første.

De sider har fuldtidsansatte, og hvordan vil i to teenagedrenge, formodentlig med skole ved siden af, hamle op med de store drenge? I har også nyheder på siden, men hvem tjekker en lille fritidsside for de største nyheder, som alligevel er på alverdens medier først, før i kan se dem, og smide dem op?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)