Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det næste store boom i Network Marketing

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:04

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 12. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:27
Her er mitt bud til deg Lasse.

Jeg tror du er inne på noe når du skriver ENERGY, men mitt tips er ikke en drikk. Og ENERGY vil kun være et av produktene JEG mener blir den neste BOOM innen NWM.

Jeg tenker nettopp på AGEL Enteprises og deres GEL SUSPENSION TECHNOLOGY.

De har gått inn i en allerede mega stor bransje som Nutriotion/helse m.m og tilført innovasjon både på produkt og leverings mekanisme.

Med små portable porsjons pakninger i GEL form der føres direkte i munnen og kan tas med i lap-top vesken eller håndvesken for damene, så treffer de midt i tiden. Produktene har trendy design og spenner seg over de fleste kategorier.

OHM for økt energi.

FIT for vekt tab

UMI for Imun forsvar

EXO for anti-oxidanter

MIN for Viatminer og mineraler

PRO for Proteiner

FLX for mobility, pain relief etc.

WHY tror jeg så at dette blir den store BOOM.

Jo nettopp for at de tilfører en ny produkt kategori og en ny leverings mekanisme til en allerede milliard business world wide (som også er estimert til å mange doble seg de kommende år)

Med hver nye leverings mekanisme der tilføres i en allerede etablert bransje så ser vi nyvinning og formuer skapt.

LP--->CD--->MP3/IPOD  (musikk er musikk, men leverings mekanismen er fornyet)

PILLER/PULVER------->GEL  

Det er mitt BUD.

AGEL ENETERPRISES. Og pruktet blir GEL basert Nutrition/helsekost/energy m.m

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:44
Hej Rune,

Cool at møde dig her på Amino også - vi har plejer jo at føre dialog via Ryze ;-)
Og ja, du kaster AGEL i spil - og jeg vil med det samme medgive at gel suspension produkter er godt tænkt - har evalueret flere af varianter - der dels er uhyre friske, men også lette at gå til - faktisk blev jeg positivt overrasket over hvor "lille" de var.

I det hele taget er det smart at tænke i "for-pakket" dagsrationer, som eks. er tilfældet med Agels gel. Vemma har jo også tænkt i de baner og lancheret dagsrationer på lille plastic flaske - således at man får sit daglige tilskud i lille dagsration fremfor tager det fra typisk en større flasker der rækker en hel måned.

Set med markedsføringsmæssige briller er det også væsentligt lettere, og knap så omkostningstungt, at sende vareprøver - ISÆR med Agels gel produkter, som jo ikke vejer noget overhovedet.

C U around, Rune!

Er du stadig i Indien?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 12. Jul 06
Skrevet kl. 17:47
For at ikke avspore debatten så svarer jeg meget kort.

Jeg er ikke i Indien enda. Vi starter pre-launch i India i Mai og jeg tar ned i midten av Mai. pt er jeg i Norge og forbereder åpning her.

Flott debatt du har her :)

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:34
Dato: 20-04-2007 17:47:10 Forfatter: Rune Evensen
For at ikke avspore debatten så svarer jeg meget kort.

Jeg er ikke i Indien enda. Vi starter pre-launch i India i Mai og jeg tar ned i midten av Mai. pt er jeg i Norge og forbereder åpning her.

Flott debatt du har her :)

Hvor langt er AGEL i sine forberedelser og indtog i det Skandinaviske, set i forhold til godkendelser, logistik, officiel åbning etc.?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 12. Jul 06
Skrevet kl. 08:36
Hei Lasse.

AGEL er åpent i Danmark og Sverige, men ikke i Norge enda. For tiden så kjører de kun distribusjon fra Nederland til de åpne EU land, men vi taler om et eget Skandinavisk distribusjons senter straks vi når et tilfredsstillende antall medlemmer/kunder. Mer info om hvor når Norge åpner og også mer detaljer om Skandinavia og EU regner jeg med at få neste weekend da jeg flyr over til London og møter management igjen. Jeg vil poste eventuelle oppdateringer på Amino.

Ha en fantastisk midtsommer.

mvh
Rune

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)