Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer hjem fra England

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal bruge en addresse i England at få sendt en palle til og så skal den sendes hjem derfra? Er der nogen der kan det?

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 15:33

hjesa

tag fat i dsv eller alpi i herning det kan de klare

thomas

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 15:37

DSV kunne ikke, men prøver Alpi mandag...

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:47

Hej,

Du kan få varene sendt til vores samarbejdspartner i England. Herfra kan det komme på vores biler til levering i hele DK. Vi kører dette koncept med mange internetbutikker og boghandlere.

Du er velkommen til at sende mig en email med dine kontakt detaljer, vareart, og hvor det skal leveres i DK. Så skal jeg kontakte dig med en super pris med det samme.

Mvh.

Søren

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:30

Hej 

Må jeg spørge hvor meget du skal betale i fragt ?

vh
Morten
kontakt mig på info@nielsenfreightconsulting.com  alternativt se på www.nielsenfreightconsulting.com
Min virksomhed tilbyder iværksættere, små og mellemstore virksomheder Transport Management, Transportoptimering og transport rådgivning.
Med NIELSEN Transport Management overtager vi hele administrationen af transport/forsendelser for virksomheden- import / export / distribution / Kurer / Fly / Bilfragt / Søfragt / Fortoldning dermed den enkelte virksomhed kan have fokus på sin kerneforretning. Og nej vi er ikke dyre. Med 25 års erfaring fra transport branchen i både Danmark og udlandet har vi en solidt og professionelt netværk lokalt og globalt.
Ønsker en god aften
NIELSEN Freight Consulting
Morten Steen Nielsen
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)