Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikken er ved at være klar - men er der fejl jeg har overset ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så er jeg ved at være klar med min lille webshop på www.etiketpapir.dk

Den er ikke så stor og vil kun tilbyde et begrænset varesortiment, men derfor skal den jo fungere korrekt alligevel.

Kan nogen af jer derude finde direkte fejl, mangler eller uhensigtsmæssige ting hører jeg gerne om det så jeg kan få det rettet.

På forhånd tak
(og kommentarer vedr design/layout er ikke så interessante - det er et standardlayout og det bliver der ikke ændret på medmindre der er noget der direkte skræmmer kunder langt væk)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 07:30

Under de enkelte varer virker "flere detaljer" ikke

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 07:44

Hej Kim.

1) Menupunkterne bør have stort startbogstav

2) Det virker også lidt inkonsistent, at nogle af dine menupunkter står i ental (enkelt etiket, dobbelt etiket, integreret kort) og andre (Papkuverter og Vareprøver) står i flertal.

3) Måske bør du skrive "Til kasse" og ikke bare "Kasse" på den knap, som fører til din indkøbskurv?

4) Under menupunktet "Levering" bør dine fragtpriser fremgå. Folk vil forvente at finde dem der.

5) Dit URL-format (http://etiketpapir.dk/shop/product.php?id_product=18) bliver aldrig gode venner med Google. Hvis du har mulighed for at lade produktets navn indgå, som en del af URLen, så vil det hjælpe dig til bedre placeringer i søgemaskiner.

6) I forbindelse med den lovpligtige 14-dages fortrydelsesret skriver du - "Varer som ikke er standard-lagervarer fratrækkes 20 % i returneringsgebyr". Må du gøre det? (Jeg er usikker).

Mvh Troels.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 08:51

Hej.

Jeg syntes også der mangler nogle store overskrifter h1

Og lidt mere "liv" over shoppen. Den ser ret kedelig ud. Måske lidt mere farve på baggrunden i siderne.

Hvorfor skal du vide om man er hr. eller fru.? Og ens fødselsdato? Sælger du ens oplysninger videre bagefter? Det var min første tanke, så der er sikkert flere som tror det, og ikke tør handle hos dig på den baggrund.

Og en 5 trins købsproces... og login osv. Man kan tabe mange kunder på den konto, så det er jo en vurderingssag du skal overveje kraftigt.

Det virker rigtig godt med varen som ryger over i kurven, når man trykker tilføj til kurv Yes

Du kan godt lave nogle bedre sælgende titler på dine varer, så der ikke kun står som nu: integreret kort - etiketpapir.dk
Men måske noget som denne: Integreret kort - Køb integreret kort online hos etiketpapir.dk (64 tegn)

Dbh

Michael Haahr

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 09:27

Hej alle og tak for lidt input

Der er nu foretaget lidt justering og rettelser i forhold til de punkter der blev nævnt.
Som tidligere nævnt er jeg klar over at der bør gøres noget på layout og design, men det kommer i øjeblikket ikke i første række, da det er mere vigtigt for mig at få shoppen op at køre og funktionerne tilrettet så det hele virker korrekt.
Efterfølgende vil jeg så begynde at tilføje lidt mere grafik og optimere på tekster og salgs-parametre.

Jeg har været meget i tvivl om hvorvidt der skulle benyttes 5-trins checkout eller det hele samlet på een side.
Begge giver de samme muligheder for at handle - uanset om man er ny kunde, tilbagevendende kunde eller om man ønsker at handle uden at oprette sig.
Personligt synes jeg at 5-trins metoden er pænere og er mere overskuelig (og oplever den tit når jeg selv handler på nettet)

Kig endelig på det igen og kom endelig med jeres kvalificerede input til hvordan jeg kan gøre det bedre

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 17:37

Ingen der har yderligere kommentarer til shoppen ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 19:38

Hejsa Kim

Jeg vil også foreslå, at du får kigget på pæne URL'er på shoppen - både på kategori- og produktniveau. Hvorfor peger domænet hen til /shop/ ? Det kunne man også justere.

MVH

Jakob

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 19:54

Hej.

Jeg ved godt det sikkert er forskelligt fra person til person.. Men når man trykker på "Kontakt" og "Kontakt os" får man kun muligheden for at kontakte jer via hjemmesiden. Jeg savner et telefonnummer.

Hvis man skal finde jeres telefonnummer, skal man ind under "hvem er vi", men sidde jeg som kunde og skal henvende mig til jer, så er det under "Kontakt" og "kontakt os" at jeg kigger efter et telefonnummer.

Jeg har oplevet det før på shops hvor telefonnummeret ikke er oplyst eller er mere eller mindre skjult. Og så undre jeg mig altid.. For at handle på nettet handler om tryghed, og så skal jeg som kunde også vide præcis hvordan jeg kommer i kontakt med firmaet og ikke bare få smækket en kontakt boks i hovedet. Er nummeret skjult,  ja så får jeg følelsen af useriøsitet.

:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:14

husk h1 og h2 som overskrifter og underoverskrifter på siden.

Vare prøver gratis hvordan lige skal du tjene på det , det virker lidt useriøst for mig hav gode handelsbetingelser der beskytter kunder og giv ikke for meget gratis væk du skal kunne leve af det

handelsbetingelsen siden ekstrem tætskrevet intet mellem nærmeste imellem emmer og ekstrem mange punkter ikke engang 1 h2 bruges på denne side rimelig uoverskuelig at at læse og en vil være en enhver dansk læres Marrit at læse sådan en siden .

God ide med en kontaktform på kontakt siden derved lettere at kontakte jer.

Ekstrem kort titlen til google husk udnyt google viser op til 67 tegn og lige vel hvad ligger du nummer 1 med dit domæne navn jeg ville vælge nogle andre ord jeg mener denne her titlen <title>etiketpapir.dk</title>

ingen rigtigt interne links struktur på siden med dine søgeord der viser google vejen og der mangler tekst og atter tekst på siden uden meget tekst på siden bliver det svært med besøgene fra google af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)