Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tekstiler fra asien eller østeuropa, nogen der har kontakter?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og overvejer at importerer ting indenfor tekstil branchen, sokker, jogging bukser osv. no name er mig lige meget. Eftersom der er halv langt til asien og inspicerer div. virksomheder, for kvalitetskontrol og at det er nogen mennesker man kan stole på, kunne jeg godt bruge en som knne hjælpe mig som var bosat i et af disse lande.

Skriv endelig hvis det er noget i kan hjælpe med.

Tak på forhånd :-)

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 03:48

Hejsa

Jeg er bosiddende i Kina og min svigerfar er grossist herude på 12. år. Hvor meget havde du regnet med, at du ville købe hjem ad gangen? Vi kan godt hjælpe, hvis mængderne er passende for os, da det koster og tid og penge at sætte det op

Fra Upernavik
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:41

Jeg har også planer om at importere tekstiler ( bomuldscambric ) fra indiske leverandører. Jeg kontaktede en fabrikant ved Sangli, Maharashtra, Indien fornylig, men uden svar fra dem. Jeg vil først købe stofprøve på 10 meter bomuldscambric, som passer til sovepuder. Der er langt fra Indien til Danmark. Hvorledes foregår transport af varer fra Indien til Danmark ? Hvilke faldgruber bør iagttages omkring handel med indiske leverandører ? Anden relevant information ønskes om muligt. Valutabestemmelser ? Forsikringsforhold ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 14:00

Generelt skal du forvente at alt tager meget lang tid i Indien også svar til potentielle Kunder.

Indiens regering har lagt Danmark på is grundet Niels Holck´s våben nedkastning , så du skal nok forvente at det kan blive meget meget besværligt for dig at få vare hjem fra indien.  prøv lande som er kendt for deres bomulds produktion f.eks Tyrkiet eller Ægypten.

Mvh

Ravn

Fra Odense M
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 31
Fra  PHAM Logistics ApS Skrevet kl. 20:59

Ravn:
Indiens regering har lagt Danmark på is grundet Niels Holck´s våben nedkastning , så du skal nok forvente at det kan blive meget meget besværligt for dig at få vare hjem fra indien.  prøv lande som er kendt for deres bomulds produktion f.eks Tyrkiet eller Ægypten.

Jeg ha aldrig oplevet problemer med at Indien ikke må eksportere til Danmark. At inderne er upålidelige er en anden sag.
Både søfragt og luftfragt har jeg aldrig oplevet problemer med udførsel fordi det er til Danmark.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 21:01

Tak, for jeres svar.

Men tråden er over 2 år gammel og er igang med noget helt andet pt. 

Men kan være tråden kan bruges af andre.

Mvh.

Jonas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)