Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som er bosat i asien/indien, som evt. vil hjælpe??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og overvejer at importerer ting indenfor tekstil branchen, sokker, jogging bukser osv. no name er mig lige meget. Eftersom der er halv langt til asien og inspicerer div. virksomheder, for kvalitetskontrol og at det er nogen mennesker man kan stole på, kunne jeg godt bruge en som knne hjælpe mig som var bosat i et af disse lande.

Skriv endelig hvis det er noget i kan hjælpe med.

Tak på forhånd :-)

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 07:04

Hej,

Jeg er fra Himalaya...man kender både kina og Indien, ind og ud. Jeg rejser tid der ned...snakker lokale sporg og ret styr på tingene. du kan sende mig en email på bluedragon (at) privat.dk og kan jeg vejlide dig derfra  :)

Fra Hochiminh City
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:52

Hej,

Mit navn er Cuong Tran, jeg har boet i Danmark i 16 år, men var flyttet til Vietnam for at arbejde i 2008. Siden har jeg fået etableret en handelsvirksomhed herned i Vietnam, hvor vi søger efter forskellige produkter fra Vietnam for europæske kunder.

Så hvis du er interesseret, kan vi sagten finder på et eller andet samarbejd. Ved et samarbejd med os, kan du få masse fordeler så som:

- Vi kan både dansk og vietnamesisk, man kan her undgå misforståelse som tit sker.

- Har godt kendskab til både dansk og vietnamesisk arbejdskulturer og mentaliteter.

- Har erfaringer med sourcing på vietnamesisk marked.

- Har erfaringer med kvalitetskontrol

- Kan tage sig af problemerne lige på sted og med det samme.

- Har erfaringer med eksport samt logistik procedurer.

- Har et stor netværk af leverandørerne fra forskellige brancher og industrier.

- Og meget mere...

Hvis du har spørgsmåler er du altid velkommet til at kontakte os, vi vil med glad besvare alle dine bekymringer og forslager for et samarbejd.

Med venlig hilsen

Cuong Tran

Managing Manager

Tran Direct Sourcing Co., ltd.

536/43/10/13 Au Co, Ward 10, Tan Binh District

Hochiming City, Vietnam

Phone: 0084-90 66 11 032

Email: sales@handmade-in-vietnam.biz.ly

Web: http://handmade-in-vietnam.biz.ly

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)