Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversætte Wordpress design fra engelsk til dansk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter

Jeg har en side, hvor jeg godt kunne tænke mig et nyt design - der er tale om en Wordpress side. Jeg synes dog ikke udvalget er særlig stort af "danske" Wordpress sider, eller også kan jeg bare ikke finde dem?

Jeg kan hverken det ene eller andet i forbindelse med programmering, men vil som sagt gerne have mig et nyt design. Gider dog ikke benytte et design, som er engelsksproget = new commnets, submit, read more, related post, og så videre.

Hvad bør jeg gøre?

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:18

Hej medalje,

Alle wordpress designs kan oversættes til dansk.

Så du kan roligt bare vælge dig et design du synes om :-)

Dbh
Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:08

Under udseende, editor kan du finde alle filerne og ændre de engelske ord til dansk. Dog skal du være ret varsom hvis du ikke er så it/wordpress kyndig :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:12

medalje:
Jeg har en side, hvor jeg godt kunne tænke mig et nyt design - der er tale om en Wordpress side. Jeg synes dog ikke udvalget er særlig stort af "danske" Wordpress sider, eller også kan jeg bare ikke finde dem?

Enten oversætte det selv, eller hvis du ikke gider det, så få dig en tilbud på Tjenester.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 19:22

medalje:

Hej eksperter

Jeg kan hverken det ene eller andet i forbindelse med programmering, men vil som sagt gerne have mig et nyt design. Gider dog ikke benytte et design, som er engelsksproget = new commnets, submit, read more, related post, og så videre.

Hvad bør jeg gøre?

Hej.

Hvis du skal have hjælp med en oversættelse.

Så kan du kontakte mig på: kontakt@epweb.dk og så skal jeg med glæde komme med en overkommelig pris på det :)

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)