Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forum - For the love of your Community

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv dit community et personligt forum - et sted at mødes!

Sociale medier er et godt grundlag, når man ønsker at kommunikere - ikke blot med venner, familie og kolleger - men også med andre ligesindede som deler samme interesser og opfattelse i livet som en selv - emner, hobbier og business - men også med de personer, som kan være med til at starte en livlig debat om livets meninger og værdier.

• Perfekt måde at dele og debattere
  • Nem måde at informere dit fællesskab i forhold til ny information - og få deres mening og feed back
  • Billig måde at avertere dine produkter, ideer og interesser

Et forum er en perfekt måde for individer i en gruppe at diskutere og debattere holdninger og meninger.

Det er en nem måde at tilbyde dit fællesskab det, de behøver for at kunne connecte online, og give dem en speciel følelse af at høre til i en gruppe med samme interesser. Men det giver også dig en fantastisk mulighed for at spørge dem om deres meninger, få ideer og at vise dem, at du er involveret i både dem og de personer, der supporterer dit arbejde, produkt og ideer. 

Det er en billig måde at være conncected på; men også at avertere og markedsføre sig på - og forums i dag er meget populære og alligevel en meget personlig måde at være sammen på. 

Hvad er forskellen mellem et forum og en blog?
En blog er ofte en en-vejs kommunikation fra en person til andre - hvor omverden herefter kan stille spørgsmålstegn ved det, der bliver skrevet eller starte en debat i blog-emnet.

En blog kan deles op i kategorier, som på den måde kan adskille et emne fra et andet - men med samme 'hoved forfatter' som den centrale figur.

Et forum kan struktureres i forskellige forum-lag - og være et sted, hvor alle kan starte en tråd og et emne. Et forum drejer sig sjældent om en enkelt person - men om fællesskabet, hvor alle kan blive hørt og alle kan starte en debat.

Et forum kan på en enkelt måde deles op, og grupper kan tilhøre bestemte dele af et forum, som andre for eksempel ikke kan være en del af - og nogle sektioner kan være lukkede for offentlig debat og kun læses af nogle osv. Der er uendeligt mange muligheder.

Et forum kan vedrøre alt, der kan være interessant at dele med andre.

For mange mennesker er det et stort engagement at være en del af en community platform, og for mange kan det nemt blive et 'andet hjem'.

Lad os hjælpe dig med at bygge dit hjem for dit community - og tilføre trafik til dine sider, produkter og debatter.

Har du allerede en hjemmeside (uden log-in) og ønsker et forum connected til det, er det også muligt.

Læs om mulighederne på www.eyesonastick.com - og har du spørgsmål er du også meget velkommen til at sende mig mig en pm.

Remember to have fun.

Tak Smile

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 13:07

En lille update: Du kan nu følge bloggen, hvor jeg skriver lidt forskelligt om mit 'forum-arbejde' Smile

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 18:19

Opdateret hjemmeside - og tilbyder nu også wordpress templates/styling.

www.eyesonastick.com

:)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:07

Jeg tillader mig at være lidt grov, men håber det kan bruges konstruktivt Wink

Er siden "http://eyesonastick.com/" overhovedet en salgsside? Jeg bliver hovedsageligt forvirret af at læse på den. Når jeg ser reklame for noget vil jeg først og fremmest gerne se en demo. Nu kan jeg ikke huske hvordan jeg kom hen til det, men der er et sted med referencer, hvor man kan se links til demoer.Måske det skulle gøres mere tydeligt.

Hvis man gerne vil sælge en professionel service er det efter min mening ikke seriøst at have hele den ene side fyldt med reklamer.

For at få installeret dette forum står der at man skal have en licens, men der mangler altså lige et link til et sted man kan købe en.

Er det med vilje der ikke står hvordan man komme i kontakt med jer for eventuelt at bestille eller få support? Der er hverken noget menupunkt med kontakt eller en eventuelt en emailadresse i bunden af side.Hvem handler jeg med, jeg kan ikke se nogen adresse, cvrnummer eller noget andet end to navne.

Hvis jeg som webmaster skal købe en opsætning eller programmering tjekker jeg altid lige om HTML´en kan valideres, jeg tror det vil være godt hvis I lige får kigget koden igennem og rettet de fejl der er så HTML´en kan valideres.

Et par ideer:

• Lav mulighed for at kontakte jer.
  • Lav en "watch demo"-knap
  • Fjern reklamerne og brug pladsen til at sælge jeres produkt
  • Fortæl mig hvorfor jeg skal vælge jeres service. Jeg kan se lidt om forummet og nogle få features, men jeg kan ikke rigtigt se hvorfor I egentlig mener jeg skal vælge jeres service eller produkt. I skriver faktisk mere om hvorfor et forum er godt og smart end hvorfor præcis jeres forumløsning er god og smart.
  • Fjern reklamerne fra søgeresultaterne

Det er muligt I har et godt produkt, men det finder jeg aldrig rigtigt ud af for I sælger ikke produktet eller jer selv.

Jeg håber ovenstående bliver modtaget positivt selvom det er kritikRight Hug

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 20:23

Hey :) tak for konstruktivt svar - og hvis man ikke kan tåle kritik, så bør man ikke poste på et offentligt forum, vel?

Det sidste først - jeg har ændret siden i dag (sat en ny forside på og ændret style), og lagde ikke mærke til, at den ene widget røg ud. Så den har jeg sat ind hurtigt igen. Det er netop kontakt oplysningerne i siden. I bunden af siden er der desuden et link til SchmitzIT som ja, har et cvr. nummer. Siden der er jeg dog i gang med at forbedre også. Jeg arbejder på et 'SchmitzIT' i dropdown menuen 'om'.

Det er allerede tiltænkt med en demo forum site. Men det er en lidt større investering - for et forum licens for xenforo (som er produktet) koster en del. Derfor foretrækker jeg pt. et link til de fora, som vi har lavet og ejer pt. - der vil komme en demo på et tidspunkt.

Jeg vil kigge teksten igennem og forbedre de ting, du nævner - for det er korrekt.

Tak for hjælpen :)

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 20:27

Glemte at spørge dig, om det var på et af vores fora, at du så, at HTML'en ikke kunne valideres?

Tak :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)