Giv dit community et personligt forum - et sted at mødes!Sociale medier er et godt grundlag, når man ønsker at kommunikere - ikke blot med venner, familie og kolleger - men også med andre ligesindede som deler samme interesser og opfattelse i livet som en selv - emner, hobbier og business - men også med de personer, som kan være med til at starte en livlig debat om livets meninger og værdier.
Et forum er en perfekt måde for individer i en gruppe at diskutere og debattere holdninger og meninger. Det er en nem måde at tilbyde dit fællesskab det, de behøver for at kunne connecte online, og give dem en speciel følelse af at høre til i en gruppe med samme interesser. Men det giver også dig en fantastisk mulighed for at spørge dem om deres meninger, få ideer og at vise dem, at du er involveret i både dem og de personer, der supporterer dit arbejde, produkt og ideer. Det er en billig måde at være conncected på; men også at avertere og markedsføre sig på - og forums i dag er meget populære og alligevel en meget personlig måde at være sammen på. Hvad er forskellen mellem et forum og en blog? En blog kan deles op i kategorier, som på den måde kan adskille et emne fra et andet - men med samme 'hoved forfatter' som den centrale figur. Et forum kan struktureres i forskellige forum-lag - og være et sted, hvor alle kan starte en tråd og et emne. Et forum drejer sig sjældent om en enkelt person - men om fællesskabet, hvor alle kan blive hørt og alle kan starte en debat. Et forum kan på en enkelt måde deles op, og grupper kan tilhøre bestemte dele af et forum, som andre for eksempel ikke kan være en del af - og nogle sektioner kan være lukkede for offentlig debat og kun læses af nogle osv. Der er uendeligt mange muligheder. Et forum kan vedrøre alt, der kan være interessant at dele med andre. For mange mennesker er det et stort engagement at være en del af en community platform, og for mange kan det nemt blive et 'andet hjem'. Lad os hjælpe dig med at bygge dit hjem for dit community - og tilføre trafik til dine sider, produkter og debatter. Har du allerede en hjemmeside (uden log-in) og ønsker et forum connected til det, er det også muligt. Læs om mulighederne på www.eyesonastick.com - og har du spørgsmål er du også meget velkommen til at sende mig mig en pm. Remember to have fun. Tak |
En lille update: Du kan nu følge bloggen, hvor jeg skriver lidt forskelligt om mit 'forum-arbejde'