Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du nogle fodboldtrøjer, du ikke bruger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har gang i et nyt projekt, og til det skal jeg bruge nogle fodboldtrøjer. Både nye, gamle og brugte har interesse, jeg kan bare ikke give alverden for dem.

Så hvis du har nogle der bare samler støv, eller skal smides væk, så hører jeg gerne fra dig. Eneste "krav" er at det skal være originale.

Glæder mig til at høre fra jer.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:43

Hej Morten

Jeg har en orginal Liverpool trøje jeg desværre ikke kan passe mere jeg købte den i england for 4 år siden, fejler ingen ting!

Hvad vil du give for den?

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 17:08

Hej Emil.

Jeg ved godt hvad en original fodboldtrøje koster fra ny, men så meget kan jeg slet ikke give. Så lidt som muligt :) Men hvad forestiller du dig?

Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 18:48

Jeg har modtaget nogle henvendelser og tak for det. Jeg vil bare lige sige, at det ikke skal være nogle bestemte trøjer. Alt har interesse så længe det ikke er kopier.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:51

Hej Morten

Bare kom med et bud, jeg er åben overfor alt, jeg skal nok sige om det er for meget eller for lidt :) (som sagt den samler bare støv :D)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:53

har en orginal dansk landsholdstrøje over 20 år gammel fra da, Danmark blev europa mester i fodbold med nr 9 povlsen og en orginal st pauli trøje købt i hamburg billigt til salg ved afhentning i Århus nord hvis det skulle have interesse;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)