Ja som overskriften lyder, så søger jeg lidt erfaringer med, at give sine besøgende på hjemmesiden mulighed for at modtage en rabat kode, hvis de går ind og 'synes godt om' vores side på facebook. Er der noget, som du har positive eller negative erfaringer med? Hvordan virker det på dig som besøgende på en hjemmeside, at du kan modtage en rabat kode, men kun hvis du lige 'synes godt om'? Derudover har jeg tænkt på, at oploade billeder af de produkter, som jeg skriver om og så kan man 'tag' sig selv på et billede og så være med i en konkurrence om det produkt. Nogle der har erfaringer med sådan en konkurrence - positive eller negative? Det skal lige nævnes, at jeg ikke har en webshop, men en guide/informationsside om et produkt og nogle henvisninger til webshops, hvor dette produkt kan købes. Disse webshops har så givet mig en kode, som jeg kan udleverer til mine besøgende og har så overvejet at gøre det på ovenstående måde. På forhånd tak. |
Slet ingen der har erfaring med ovenstående?
Synes da tit man ser det på Facebook, så nogle må gøre det, men det er måske "ikke-amino'er"
Er det fordi Amino'er ved, at det er en dårlig ide og holder sig langt væk fra at lave sådanne ting?
Mvh