Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjerne/Disable "recomended pages" Facebook mede mere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg håber ikke dette indlæg har været skrevet før.

Jeg vil gerne høre om der er nogle af jer, der har en fidus/eller ved hvordan man "fjerner" "Recomended pages" og anden slags spamFacebook ? Kan man overhovedet det på lovligvis ?

Jeg ved der findes nogle hacks til det, men ønsker ikke at benytte mig af dem, da min konto kan blive slettet.

Synes de er møg-irreterende at se på invites, recomended pages osv. hver gang jeg åbner min facebook.

Håber der er nogle der ved om dette kan lade sig gøre og fortælle hvordan.

På forhånd tak :)

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:46

Jeg anvender F. B. Purity til at rydde op i min Facebook, det fungerer glimrende. 

De bedste hilsner

Ketelsen

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 05:51

Hej Nils

Tror desværre ikke du kan fjerne alt den nødvendige støj i højre side af Facebook.

Men jeg bruger en anden effektiv metode til at fjerne alle de crap invites man modtager fra sine "venner", jeg fjerner dem blot som ven fra min Facebook :-)

Men du kan også bruge en mere human måde, trykke på eventet, også scrolle ned i bunden af siden også trykke på "Fjern fra mine begivenheder" og sætte flueben ved "Ignorer fremtidige invitationer fra xxx" (Sådan lyder det vist sådan cirka). :-)

Mads Madsen

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:59

Mads Madsen:
Tror desværre ikke du kan fjerne alt den nødvendige støj i højre side af Facebook.

Med F. B. Purity er min højre side af Facebook HELT clean. Du kan vælge alt spam fra eller til, som du har lyst til. Det er super enkelt. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)