Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorplads på Frederiksberg! HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er Geeked

Mit navn er Mark Thyrring, og er fotograf kørende på 5 år med 1 ansat. Jeg har et studie her på Frederiksberg i et hyggeligt baghus med en fin gård. ca. 200 meter fra Frederiksberg have og ZOO.

Jeg sidder med en god deal, da jeg har mulighed for at udvide lokalerne til og med st. + 1 sal.

(Overtagelse 1. september 2011)

Jeg skriver denne tråd, for at tage en føler på interesse - og give jer muligheden for at læse om vores sted, eller hjælpe en ven i dit netværk med en kontorplads. 


Målet er at have en mindre gruppe af forskellige virksomheder, som kan støtte og gavne hinanden i fremtiden.

3-4 skriveborde har vi plads til, hvor den faste udgift for leje vil ligge omkring 1.750-2.200 kr. ex.moms.

Med i denne pris er følgende inkl.:

Et åbent socialt kontormiljø i stuen (60m2)

1 skrivebord

Mødelokale med whiteboard og sofaer med cafèbord på 1. sal. (73m2)

Køkken, toilet og bad.

Parkering

Internet trådløst

Forsikring af kontor og udstyr (Ikke indhentet endeligt tilbud, da det afhænger af vores behov)

Hyggelig gårdmiljø med udendørs møbler, parasol og hængekøje. (12x12 meter)


 

Stueetagen vi vil overtage er ca. 60m2 oger indbydende til mindre kreative og internet baseret virksomheder, som søger et ungt interaktivt og åbent kontormiljø.

Min plan om at udleje kontorpladser til 3 andre mindre virksomheder, vil være et boost for mig og forhåbenligt andre enkeltmands virksomheder der synes det kan være en fordel at have en kontorplads hvor man mødes og udvikler vores virksomheder hver især. Et sundt arbejdsmiljø hvor sparring, social stemning og målrettethed er nøgleord der beskriver min motivation for et kontorfællesskab.

Stedet egner sig som sagt bedst til mindre virksomheder (1-3 personer), uden det store behov for lager og alt for omfattende kundeflow.

En ekstra detalje!

Det vil også være muligt at skyde produkter eller andet i fotostudiet, hvor alt udstyr og baggrunde er til rådighed.
Er man fotograf, vil der være en forøgelse af prisen for en daglig studieplads+kontorplads med udstyr til rådighed.  

Jeg indrager dagligt konsulenter i mit arbejde, og har stor interesse for at lave sparring med andre, såsom internet marketing, IT-virksomheder, markedsføring, grafikere, video, reklame, samt andre fotografer.

Parkeringen er gratis i området, og der er cykelparkering i gården foran kontoret.

Er det noget i vil tro kunne være interessant for dig eller nogle du kender?
Så tager vi gerne imod en mail fra dig, eller en besked her på Amino! :-)

Lyder det interessant, vil det være rart at vide lidt om dig/jer, så vi kan tage udgangspunkt i et møde sammen:

  • Er du nyopstartet? (er du èn eller flere)
  • Hvor lang tid har du/I været igang?
  • Hvad består dit arbejde i?
  • Har du nogle særlige behov, som jeg ikke har beskrevet i ovenstående tekst?
  • Hvilken slags virksomhed ville du gerne se dagligt sad ved skrivebordet ved siden af dig?

Det vil glæde mig hvis DU kender andre muligheder for at sprede dette tilbud til andre?

Du vil selvfølgelig være velkommen til at komme forbi og sige hej, og se stedet - eller modtage billeder fra mig via mail Big Smile

Tak for din tid, og interesse i mit indlæg!

Mark Thyrring

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du svarer ikke på PM's?

:) 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark det lyder bestemt interessant... hvilken mail kan man skrive til?

P.t. søger jeg en kontorplads i nærheden af Nørrebro, hvor vi i fællesskab kan fremme hinandens forretning og skaber en synergi effekt.

Du er velkommen til at mail billeder til dp@voke.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle den være der :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)