Hej Aminoer :) Jeg er godt og grundig træt af at prøve på at få mine social sharing knapper til at passe præcis som jeg vil have dem!! Så nu håber jeg at her er en wordpress / social sharing "ekspert" herinde. Det jeg vil have er en google +1 knap (som denne), en facebook synes godt om og send knap (som denne) og en twitter knap (som denne, bare horizontal count) Men men men, de skal være i samme størrelse, (helst i den størrelse som er på facebook knappen i linket ovenover) selvfølgelig på dansk, i denne rækkefølge: Google Twitter Facebook. Jeg aner ikke hvor stor eller tidskrævende en sådan opgave er, men én ting ved jeg: At jeg er studerende, og at mit budget ikke er særligt stort, nærmere stik modsat. Så derfor håber jeg at der er en venlig sjæl herinde der vil lave det for ikke særlig meget, eller eventuelt i bytte for 2-3 måneders reklame på min side om gratis programmer, ude i venstre side hvor der står "advertise here" (ikke nødvendigvis i str. 125*125). Siden havde i sidste måned 1851 besøgende, hvor 91,36 procent er fra søgemaskiner. Håber der er en der er mand/kvinde for denne opgave Med venlig hilsen |
Siden det drejer sig om er: http://gadget-guiden.dk/.
Med venlig hilsen
John Bakken