Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gratis reklame på mit site til gengæld for en wordpress opgave

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er godt og grundig træt af at prøve på at få mine social sharing knapper til at passe præcis som jeg vil have dem!!

Så nu håber jeg at her er en wordpress / social sharing "ekspert" herinde.

Det jeg vil have er en google +1 knap (som denne), en facebook synes godt om og send knap (som denne) og en twitter knap (som denne, bare horizontal count)

Men men men, de skal være i samme størrelse, (helst i den størrelse som er på facebook knappen i linket ovenover) selvfølgelig på dansk, i denne rækkefølge: Google Twitter Facebook.

Jeg aner ikke hvor stor eller tidskrævende en sådan opgave er, men én ting ved jeg: At jeg er studerende, og at mit budget ikke er særligt stort, nærmere stik modsat. Så derfor håber jeg at der er en venlig sjæl herinde der vil lave det for ikke særlig meget, eller eventuelt i bytte for 2-3 måneders reklame på min side om gratis programmer, ude i venstre side hvor der står "advertise here" (ikke nødvendigvis i str. 125*125). Siden havde i sidste måned 1851 besøgende, hvor 91,36 procent er fra søgemaskiner.

Håber der er en der er mand/kvinde for denne opgave

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 23:37

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 23:56
Nu er jeg ikke den største wordpress haj, men vil nu mene at det er en overkommelig opgave som jeg da gerne vil udføre. Kontakt mig på kontakt@matiaskorn.dk, så kan vi sagtens finde ud af noget.
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 07:59

Matias Korn - matiaskorn.dk:
Nu er jeg ikke den største wordpress haj, men vil nu mene at det er en overkommelig opgave som jeg da gerne vil udføre. Kontakt mig på kontakt@matiaskorn.dk, så kan vi sagtens finde ud af noget.

Hey Matias.

Hvad er din baggrund for at du mener at du er mand for denne opgave? - Hvad har du af erfaringer osv?

Man bliver jo nød til at være lidt skeptisk på nettet, man ved jo ikke hvem der sidder på den anden side af skærmen. Umiddelbart er begge dine sider nede, så der kunne jeg ikke få et indtryk af dig.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 08:13

Jeg har lavet mange websites, hvor jeg har benyttet en masse CM-Systemer, mest i PHP, så at lige sætte mig ind i wordpress og gå ind og ændre nogle templates, burde ikke være det store problem.

Er dog ASP.NET udvikler, men holder stadig mit PHP "ved lige" lidt.

Har flere "gode" grunde til at jeg ikke har fået sat dem op pt.

Kan sagtens skrive en personlig besked til mig og vise dig nogle små referencer.

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 08:33

Hey :)

Har du ikke et stort budget er der mange gode gratis plugins at hente.

Har selv hentet mine social link buttons til min sprit nye side www.eyesonastick.com/

Er det sådan noget, du søger? I så fald skal jeg hurtigt (og HELT gratis lol) fortælle dig, hvad de hedder, så du kan hente dem ned.

Lykke

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 09:03

Det lyder fint, vi fortsætter over PB Matias :)

@Lykke: Jeg har prøvet en helvedes masse plugins (13-15 stk.), men ingen af dem kan lige præcis det jeg vil have. Jeg kan sagtens få de funktioner jeg vil have, men så halter udseendet bare, eller også så står knapperne forkert.

Mvh.

John Bakken

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 09:19

Jeg kiggede lige på din side :) Og du har mange 'moduler' - det kan være dét der roder i de plug-ins, du kan tilføje.

Så ja, at få det customized er måske den bedste løsning for dig.

Vil lige sige, at jeg også måtte igennem flere plug-ins før de passede på mine sider - selvom mine sider er mere 'simple'.

Held & Lykke :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)