Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computeren slukker :(

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:19

tjek temperaturen i bios, og tjek CPU blæser om plastic ramme er knækket for hvis den ikke har 100% kontakt med overfalde CPU så får du problemer big time, skifte evt kølepaste på toppen af CPU'en.

HVis den har været overophedet så kan du let få en meget ustabil PC da for høj Varme kan ændre den microskopiske afstand der mellem skal vi kalde dem transistore der sidder i CPU kernen, og dette påvirker at den ikke kan regulere varmen optimalt, mere.

God bedring med den

Ps jeg mener Amd Cpu'er slår fra ved omkring 80 grader og Intel omrking 65 grader, men jeg kan sq ikke huske det præsist

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:47

Det lyder da ikke umiddelbart godt hvis du bare har stukket støvsugeren ind og renset computeren?

Det kan godt føre til at nogle af computerens små kredsløb kortslutter.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 02:53

Hej Mark

Jeg tror at det er din strømforsyning. 

Preben

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 05:11

Nichlas Engelhardt Kofoed:

Det lyder da ikke umiddelbart godt hvis du bare har stukket støvsugeren ind og renset computeren?

Det kan godt føre til at nogle af computerens små kredsløb kortslutter.

Er med Nichlas, aldrig, og jeg mener ALDRIG, brug en støvsuger til at fjerne skidt inde i én computer.

Begrundelse, når støvsugeren suger danner støvpartiklerne statisk elektricitet pga. bevægelsen de laver, også forekommer der tit og ofte en afladning fra støvsugeren og direkte ned i computeren, som kan medføre kortslutninger hist og her.

Men nu hvor du allerede har gjort det, så er der nok ikke så meget at gøre :\

Får du nogle bip lyde fra computeren? Hvis du gør, så skriv dem ned, de forekommer lidt i morse kode, typisk i 3 bip, disse kan bruges til at lokaliser en evt. fejl bundkortet oplever.

Får du ingen bip, så er det enten selve bundkortet der er brændt af, eller CPU'en. (Den er svær at skelne i mellem, bundkortet skal ofte bruge lidt CPU kraft til at starte resten af systemet op, så det er lidt 80/20 om det er bundkort eller CPU)

Mads Madsen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)