Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computeren slukker :(

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Computeren havde frosset et par gange om dagen den sidste uge,  og idag gjorde den det 2 gange indenfor 10 min. Det var i bedste mening  at jeg tog coveret af, og fjernet støv - Med støvsugeren.

Nu genstarter computeren INDEN opstart, der går ca 10 sek fra jeg har tændt til den slukker og efter 5 sek starter den igen automatisk - Sådan køre den i ring. Jeg får intet frem, ikke engang et windåse load billede.

Hvad skal jeg prøve nu? Jeg har haft grafikkortet ude af computeren. Jeg har prøvet at tage det ud, og sætte det i igen. Har også tjekket at ram sidder korrekt, har skiftet dem over i andre slots uden hjælp.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:26

Prøv at trykke F8 et par gange og se om du får en menu op hvor du kan vælge repair og hvad der ellers nu står. Ellers kunne du prøve at tage strømmen fra dit bundkort vippe batteriet ud af bundkortet vente nogle minutter sætte batteriet i igen og tilslutte og se om det ændre noget.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:28

LinkCentralen.dk:
Prøv at trykke F8 et par gange og se om du får en menu op hvor du kan vælge repair og hvad der ellers nu står.

Problemet er at den genstarter INDEN at der overhoved når at komme noget frem på skærmen. 

Jeg prøver den med batteriet

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:31

Køre alle blæsere?

Den har sikkert en sikkerheds funktion, hvis en del bliver for varm.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:46

Lasse Smith:

Køre alle blæsere?

Den har sikkert en sikkerheds funktion, hvis en del bliver for varm.

Jeg tror den har slået fra tidligere pga. varmen. Men alle blæsere køre ja, har både i kabinetter og en ekstra inden i.

Den har stået lidt nu, og er total kold, men genstarter stadig inden opstarten går i gang

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:52

Har du tjekket for løse forbindelser til din HDD og din BIOS?

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 23:02

kentora:
Har du tjekket for løse forbindelser til din HDD og din BIOS?

Med andre ord, hvad skal jeg lede efter? Det skal ikke kunne udelukkes at støvsugeren har rodet lidt rundt, mne jeg synes jeg har tjekket alle stik. Hvilke stik / hvor går de fra og til skal jeg tjekke?

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:05

Et bredt stik fra din harddisk ned til dit bundkort (muligvis forbi dvd drev..) BIOS er muligvis ikke sat på med ledning, mener ofte det er integreret på bundkortet.. Er ikke sikker!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 23:10

Hej Mark :)

Altså din computer slukker inden du får windows logoet frem fra start up, og får du nogen fejlmelding inden den slukker? :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:14

Pil alle komponenter fra undtagen strøm til motherboard+grafikkort og RAM - også USB kabler mv skal pilles fra. Vend tilbage med resultatet :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)