Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkret usability test af hjemmeside. Mangler din hjælp i max. 15 min.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne godt bruge Jeres hjælp til en "hjemmesidetest" jeg har udarbejdet.

Resultaterne skal jeg bruge til min afsluttende eksamen på mit studie (BA Int. kommunikation og multimedie).

Mit overordnede emne har været "usability" (brugervenlighed), og denne test skal være med til at understøtte nogle af de ting, jeg argumenterer for i min rapport.

Jeg håber I vil tage Jer tid til at gennemføre testen. Det tager max. 15 min.

Og hvem ved, måske kunne I også lære noget :)

http://kwiksurveys.com?u=vivitest

Tak.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 18:33

...skal liiiiiige svare på lidt af det kritisk jeg netop har modtaget.

Siden er på engelsk fordi det er et krav, da min uddannelse er internationalt og alt foregår på engelsk. Jeg kan ikke bestå eksamen med et dansk produkt. Når siden for alvor kommer op, bliver den naturligvis på dansk.

Wordpress blog design?? No way. Det er en Joomla! side og jeg har selv lavet templaten helt fra bunden.

Men tak for de mange svar indtil nu :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 19:37

De som forsat påstår, at jeg har købt mig til designet (ja bare det var så let) må gerne skrive til mig, og så sender jeg alt dokumentation som understøtter, at det er mit eget. Det er simpelthen et krav for at bestå, og jeg laver templaten fra bunden. Hvor eneste html/css/php har jeg selv skrevet.  Og det har givet mig hovedpine mange gange, så er lidt ked af at blive beskyldt for at købe /kopier det.

Jeg har kun haft 3 uger til 50 siders kommunikations/medie rapport + design manual og så naturligvis produktionen - alt på engelsk. Jeg er blevet undervist i Joomla i ca. 100 timer. Derfor er niveauet som det er, og kan ikke sammenlignes med et fuldt ud professionelt produkt. Universitetet når det er bedst! 

Igen, tak for Jeres svar. Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:44

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 19:50

Fantastisk......når man nu taler om brugervenlighed ;)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Skrevet kl. 11:17

Vil gøre opmærksom på at jeg har afsluttet testen. Det er desværre ikke muligt at slette dette indlæg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)