Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil du anbefale til at lave en smadret iPhone 4 skærm?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Glob.

Jeg smadrede min iPhone 4 i fredags. Tjekke diverse reperationsserices og synes, at det var lige lidt i overkanten at betale 1250 kroner for at få fixet skærmen. Fandt så butikken PC-Mobil på Nørrebrogade 11, hvor jeg fik den lavet for 899,- (999,- hvis du ikke er studerende). Det er i hvert fald betydeligt billigere en hos onlineforhandlerne.

Skærmen virker skide godt - der er ingen ting der. Det tog et kvarter at få den lavet. Håber det kunne hjælpe.

Med venlig hilsen

Frederik Skøt

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:

Simon Jensen:
Hvis du selv vil gøre det - er det skide nemt, hvis det bare er skærmen/displayet (det yderste), så kan du købe en ny en på nettet for omkring 500 kr. og alt du skal bruge er en mikro stjerneskruetrækker til at skrue de to nederste skruer ud og så klikker du ned på skærmen og skubber op, og så skubber du den nye skærm ned.

Det lyder rigtig smart, men det tror jeg slet ikke jeg er teknisk nok til.

Det pinligt, jeg var overbevist om det var skærmen jeg har ændret et par gange på iphone 4, men min fejl, har gjort det en gang på en 3g, det jeg beskrev før var hvordan man skifter bagsiden... UPS.

Jeg har kigget lidt, det nok bedre du lader nogle der har prøvet det før gøre det da man skal skifte "indmaden" så vidt jeg kan se. Men du mister ikke noget!! :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Skøt:
Jeg smadrede min iPhone 4 i fredags. Tjekke diverse reperationsserices og synes, at det var lige lidt i overkanten at betale 1250 kroner for at få fixet skærmen. Fandt så butikken PC-Mobil på Nørrebrogade 11, hvor jeg fik den lavet for 899,- (999,- hvis du ikke er studerende). Det er i hvert fald betydeligt billigere en hos onlineforhandlerne.

Mange tak for hjælpen, jeg prøver at kontakte dem i morgen.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind her på LinkCentralen.dk hvor du blandt andet kan finde iMania som fixer den slags. 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)