Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Söges: Forums/Sites/Communities etc. for studerende

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg er nästen färdig med min iPhone app, som er en e-learning platform, der henvender sig til studerende (universitet og gymnasiale uddannelser).

Jeg leder derfor efter kanaler til markedsföring, og synes ikke rigtig at google faar mig videre.

Det jeg isär leder efter er forums og communities for studerende. Ved de fleste UNIer har egne foras, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde dem?

Saa hvis i kender nogle forums, som er decideret maalrettede mod studerende eller specifikke studieretninger, saa vil jeg blive ovenund lykkelig for en smule hjälp:)

Hvis nogen af jer selv er studerende og kan hjälpe, saa kvitterer jeg selvfölgelig med et gratis download af APPen, naar den bliver färdig (Värdi ca 35 kr) :)

Paa forhaand tak,

Dannie

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:48

Det klart største studie community (forum) er Studieportalen.dk.

Studieportalen.dk er med over 150.000 brugere (FDIM, juni 2009) Danmarks største online medie for studerende på ungdomsuddannelser, og gennem annoncering på siden tilbyder vi flere forskellige muligheder for at få bragt dit budskab ud:

Læs mere her: http://www.studieportalen.dk/Info/?p=Annoncering

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 20:20

Tak for svaret Lars,

Jeg sender dig en PM når appsne bliver færdige og kommer i luften, mhb. på gave-kode :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Jeg har gode erfaringer med direkte kontakt til uddanelsessteder. Et opslag eller salgsbrev for 10 - 20 dkk til en institution med 200 - 1200 potentielle kunder er ikke ligefrem et dårligt sats. 

Mvh 

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 20:27

Vi har 12.000 unge primært studerende på vores side www.findroommate.dk

Der kan vi godt finde ud af noget annoncering. Du kan kontakte mig her eller på kristian @ findroommate. dk

Mvh Kristian Matthes

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:34

Hej Dannie,

Her på de polit-studerendes online portal har vi dagligt besøg af knap 1000 studerende. Vi har altid lidt lavvande på historier i sommerferien, så mon ikke vi kan finde ud af noget hvis du har et spændende produkt.

Kontakt mig evt. med en PM her på siden.

MVH

Peter 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)