jeg har lavet et design til mit website som kommer til at hedde sb-artwork.dk/tegneseriestribe. Men kan ikke bestemme mig for hvad for en farve vil passe bedst til siden. Det handler om den store urange box's farve og den blålig firkantet box farve.. det er de to ting jeg ikke kan bestemme mig for...Så pleace hjælp mig...hvis det er må i også komme med en ide om en anden farve som ville passe godt ind. men jeg er meget til farver og siden baggrunden er så mørkt så skal det skabe kontrast til forgrunden..HJÆLP :D
Jeg synes bedste om design2, men jeg synes du skal overveje hvad det egentlig er, du vil sige med din side. Nu kan jeg se der står "Tegneseriestribe". Jeg tænker på alt andet end tegneseriestriber når jeg ser din side. Jeg tænker mere på science fiction og computerspil. Og er det Vejle man kan se i baggrunden? Det kræver vist en forklaring :)
Det var bare en tilfældig billede jeg havde, som nogenlunde gav den det baggrund den skulle have, derfor. jeg ville jo bare høre hvad der var bedst af farvebrug.. og Ja det er et billede af vejle, for jeg bor i vejle og havde det lige...men her kan du se hvordan den nogenlunde rigtig kommer til at se ud.
Begge forslag er gode, men udtrykker noget forskelligt.
Hvorfor ikke bruge det aktivt ved at benytte forskellige farver i "boblen" alt efter den kategori af indhold, som man kigger på? Blå=Hjem, Gul=Galleri, Rød=? etc.