Der findes så mange interessante podcast 'derude' og synes ofte jeg ikke har tid til, at lytte til så mange jeg ellers gerne ville.
Derfor vil jeg til i stedet at forsøge, at lytte til mange af disse gode podcast når jeg styrketræner/løber (ikke sikkert det er træningsanvendelig, men nu vil jeg forsøge).
- Så mit spørgsmål er: "Kender du til en god motionsegnet musikafspiller?" Dvs. en, hvor man let kan montere den på en eller anden facon uden den falder af.
/På forhånd tak for hjælpen.
E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.
Dog synes jeg at knapperne på den nyeste model, sidder lidt uhensigtsmæssigt når man skal klipse på fast! Man kommer let til at trykke på en forkert knap under påmontering!
Dog synes jeg at knapperne på den nyeste model, sidder lidt uhensigtsmæssigt
Enig - har en ældre model som jeg har været rigitg glad for. Den kunne dog ikke tåle en tur i vaskemaskinen, så jeg måtte købe en ny. Desværre synes Apple at det har været vildt smart at gøre ipod nano en tand mindre, hvilket gør at man ikke kan klipse den fast uden at trykke på en "tilbage" knap.
Der findes så mange interessante podcast 'derude' og synes ofte jeg ikke har tid til, at lytte til så mange jeg ellers gerne ville.
Derfor vil jeg til i stedet at forsøge, at lytte til mange af disse gode podcast når jeg styrketræner/løber (ikke sikkert det er træningsanvendelig, men nu vil jeg forsøge).
Gennem itunes har man mulighed for at søge på en lang række podcast. Det gør det let hvis du køber et Apple produkt. Men det er vist lidt af en smagssag. Apple har nogle ganske fine produkter, men man får også lov til at betale for det.
Umiddelbart vil jeg anbefale blot at købe en billig mp3 afspiller. Det burde kunne klare dit behov.
Jeg har faktisk ganske gode erfaringer med at styrketræne, samtidig med at jeg høre podcast. Og dette er tiltrods for at jeg normalt ynder at høre Ramstein når jeg træner :)
Men det er en ganske fin måde at udnytte sin tid på.
Hvis du ikke allerede har nogle gode øreboffer, så bør du at vægte det højt. Der er ikke noget værre en et par earplugs der falder ud i utide!
Jeg er måske lidt gammeldagss, men umiddelbart vil jeg blot bruge min gamle telefon der trods alt kan afspille mp3 format og så ellers putte den i lommen.
Alt det der smarte Apple brand kan de unge beholde for sig selv :)
Hvis det skal være i træningssammenhænge, så finder du vist ikke noget mindre end en iPod shuffle.
Benytter den selv og den er meget let at klipse fast på træningstøjet, således at den ikke sidder i vejen. Eneste minus er at der ikke er så meget plads på den (hukommelse)