Det lyder som en spændende hjemmeside. Jeg vil helt bestem kigge den igennem. |
Jeg går efter flere sider. Men jeg har bare svært ved at finde sider som lader mig linke.
Kender du eventuelt nogen?
Jeg går efter flere sider. Men jeg har bare svært ved at finde sider som lader mig linke. Kender du eventuelt nogen? |
Stort set alle relevante blogs og fora lader dig linke. husk dog ikke bare at linke for at linke, have noget at sige til det der står på den pågældende side. prøv fx at søge blog + emne eller forum + emne eller ja bare emne, så tager du bare listen ned som kommer frem på Google. Men husk bare, IKKE spamme, for det rammer dig selv i sidste ende. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Glemte lige, se også ud over landets grænser ;) |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Jeg har en blog der hedder forbruger artikler. Der har du mulighed for at skriv en kort artikel og linke til din side. Du kan se retningslinjerne her. |
Venlig hilsen - Martin G. Larsen
Hej Martin. Jeg vil da lige bruge lidt tid på en artikel om tapet eller maling på din blog. P.S. Dit link til "forbruger artikler" virker ikke Vi ses på bloggen Dbh Michael Haahr |
google site seach tjekker hvor de andre får links fra giver ikke ret mange resultater yahoo site seach er langt bedre der kommer flere resultater frem |
Det er lækkert med al den response. Jeg vil da lige kigge igennem et par blogs/forummer og se om der er nogen, som jeg kan hjælpe samt at få et link for det :) Hvis man kigger på Tatoveringer, ville man så også få lige så meget for at en engelsk tatovør linker til din danske side, som når en dansk tatovør linker til din danske side? Jeg glæder mig til at komme igang med Yahoo så. |
Tak for det - |
Venlig hilsen - Martin G. Larsen