Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke reklamevalg traf I?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Har min forside hjulpet lidt på introduktionen af min shop? www.a-vera.dk

Synes selv at det ser smukt ud.... hvad siger I?

Der er endelig kommet gang i butikken, men derfor vil man jo gerne være på "dupperne" og gøre det så godt som muligt.

Rigtig god påske til alle.

Tanja fiskemutter orienterer:

Vi holder grejdag på lørdag. I er alle velkommen til at kigge forbi. Prøv feks. din fiskestang INDEN du køber.

Se noget af Danmarks største udvalg af fluer  osv...

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:05
Hejsa! :-)
Lige et par fif....

over linket "beauty & wellness" kunne du skrive noget i stil a la "gå til shoppen" så ved folk at de skal klikke de for at gå til din shop.
Jeg har en lille skærm og skal scrolle ned for at kunne læse "se mere", det er ganske få milimeter det drejer sig om :-)

Nu hvor du alligevel har lavet dine adresseoplysninger som et billede, ville jeg måske lege lidt mere med teksten, sådan at "beauty & wellness" træder lidt mere frem, evt. med en fed og større skrift. Lav blot resten af adresseoplysningerne minrde de er meget fremtædende og hiver blikket væk fra dit navn.
Det undrer mig lidt at din hjemmeside hedder a-vera når du ikke bruger det som navn? Det har folk ikke en jordisk chance for at huske.. hvis de husker at du hedder beauty & wellness så vil de højst sansynligt ikke skrive a-vera, hvis de ikke lige kan huske adressen helt ud. Så du beder egentligt folk om at huske 2 ting på en gang og skal dermed brande 2 ting på en gang, altså får hver ting "beauty & wellness" og "a-vera" kun halv effekt.
Jeg ville måske vælge at kalde det A-Vera og med en undertitel der hedder Beauty & wellness....
Håber du kan bruge kritikken pøj pøj :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 11:22
Dato: 03-04-2007 11:05:28 Forfatter: Rollike
Hejsa! :-)
Lige et par fif....

over linket ''beauty & wellness'' kunne du skrive noget i stil a la ''gå til shoppen'' så ved folk at de skal klikke de for at gå til din shop.
Jeg har en lille skærm og skal scrolle ned for at kunne læse ''se mere'', det er ganske få milimeter det drejer sig om :-)

Nu hvor du alligevel har lavet dine adresseoplysninger som et billede, ville jeg måske lege lidt mere med teksten, sådan at ''beauty & wellness'' træder lidt mere frem, evt. med en fed og større skrift. Lav blot resten af adresseoplysningerne minrde de er meget fremtædende og hiver blikket væk fra dit navn.
Det undrer mig lidt at din hjemmeside hedder a-vera når du ikke bruger det som navn? Det har folk ikke en jordisk chance for at huske.. hvis de husker at du hedder beauty & wellness så vil de højst sansynligt ikke skrive a-vera, hvis de ikke lige kan huske adressen helt ud. Så du beder egentligt folk om at huske 2 ting på en gang og skal dermed brande 2 ting på en gang, altså får hver ting ''beauty & wellness'' og ''a-vera'' kun halv effekt.
Jeg ville måske vælge at kalde det A-Vera og med en undertitel der hedder Beauty & wellness....
Håber du kan bruge kritikken pøj pøj :-)

Du har ret. Synes bare ikke at A-vera fortæller nok om produkterne. Folk har en fobi mod Aloe Vera og forbinder det straks med dørsælgere og lignende. Min dyrekøbte erfaring her i det midtjyske...

Min ide var at den skulle være enkel og iøjenfaldende. Men din kritik er absolut velkommen! Søger den med kyshånd!

Tanja

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:27
Dato: 03-04-2007 11:22:11 Forfatter: FruFisk

Du har ret. Synes bare ikke at A-vera fortæller nok om produkterne. Folk har en fobi mod Aloe Vera og forbinder det straks med dørsælgere og lignende. Min dyrekøbte erfaring her i det midtjyske...

Min ide var at den skulle være enkel og iøjenfaldende. Men din kritik er absolut velkommen! Søger den med kyshånd!

Tanja

Min første tanke inden jeg besøgte siden, var faktisk også at det var aloe vera du solgte... ;o)
Hvorfor ikke investere i et nyt domænenavn og finde et rigtig godt navn det virkelig klinger? :-)
nanvet beautywell.dk er bl.a. ledigt :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 11:35
Ja det kunne være en ide....

Sjovt som ting kan udvikle sig fra man starter til nu....

Tanja

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:12
Hej fru Fisk:)

Hermed mit første indlæg på Amino:-)

Jeg blev straks interesseret i din tråd, da jeg (selv) har en skønhedsklinik i Kbh., og også har været i gang med at lave en hjemmeside - dog helt uden en shop endnu.

Hvis jeg skal komme med lidt konstruktiv kritik, så var det første jeg tænkte over, da jeg kom ind på din hjemmeside, at jeg ikke umiddelbart kan se, hvilke(t) mærke(r) du forhandler. Jeg gik ud fra, det var aloe vera, men kan se, hvis jeg klikker mig lidt rundt, at der er flere forskellige produkter inden for skønhedspleje (jeg har ikke nærlæst hele hjemmesiden), og det er jo noget du burde gøre mere opmærksom på - især på din forside. Ellers bruger man alt for meget tid på at lede - og det gider man jo ikke...

En anden ting. Din venstremenu med valg af varegruppe - den synes jeg skal have MEGET mere plads og gøres meget mere synlig. Er det ikke her, hele dit salg skal foregå fra?

Endelig kan din højrebjælke misforstås (Top sælgere). Jeg troede først, at den handlede om sælgere (personer), og ikke de produkter, der blev solgt flest af. Den kunne du måske omformulere...

Håber du kan bruge det til noget.

Ha'' en dejlig dag.

Kig endelig ind på www.activeskincare.dk og kom med kritik også.

Venlig hilsen

Luna

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 13:26
Dato: 03-04-2007 13:12:03 Forfatter: Luna
Hej fru Fisk:)

Hermed mit første indlæg på Amino:-)

Jeg blev straks interesseret i din tråd, da jeg (selv) har en skønhedsklinik i Kbh., og også har været i gang med at lave en hjemmeside - dog helt uden en shop endnu.

Hvis jeg skal komme med lidt konstruktiv kritik, så var det første jeg tænkte over, da jeg kom ind på din hjemmeside, at jeg ikke umiddelbart kan se, hvilke(t) mærke(r) du forhandler. Jeg gik ud fra, det var aloe vera, men kan se, hvis jeg klikker mig lidt rundt, at der er flere forskellige produkter inden for skønhedspleje (jeg har ikke nærlæst hele hjemmesiden), og det er jo noget du burde gøre mere opmærksom på - især på din forside. Ellers bruger man alt for meget tid på at lede - og det gider man jo ikke...

En anden ting. Din venstremenu med valg af varegruppe - den synes jeg skal have MEGET mere plads og gøres meget mere synlig. Er det ikke her, hele dit salg skal foregå fra?

Endelig kan din højrebjælke misforstås (Top sælgere). Jeg troede først, at den handlede om sælgere (personer), og ikke de produkter, der blev solgt flest af. Den kunne du måske omformulere...

Håber du kan bruge det til noget.

Ha'' en dejlig dag.

Kig endelig ind på www.activeskincare.dk og kom med kritik også.

Venlig hilsen

Luna

Tak for din kritik.

Du har nok ret... Synes blot at varegruppen blev for stor. Men folk kan nok ikke finde rundt.

Din forside er sober og afdæmpede farver. Måske en anelse for afdæmpet... men jeg synes det ser professionelt ud.

Blev lidt inspireret til at gøre lidt af det samme med at nævne hovedgrupperne af mine varer (Wellness, hudpleje osv.)

Vil straks se, hvad jeg kan gøre bedre! God påske til dig

Tanja

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:35
Hejsa Frufisk

Jeg vil også lige komme med et par punkter. PÅ MED DANKORT det kan kun gå for langsomt.

Fjern det pjat med at man skal være medlem for at købe noget,det får dine kunder til at løbe langt væk.

Og giv dine varegrupper lidt mere plads så det ser overskuligt ud, uden linjeskift.

Forsat godaften Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 10:08
Dato: 03-04-2007 21:35:14 Forfatter: Allan Nielsen
Hejsa Frufisk

Jeg vil også lige komme med et par punkter. PÅ MED DANKORT det kan kun gå for langsomt.

Fjern det pjat med at man skal være medlem for at købe noget,det får dine kunder til at løbe langt væk.

Og giv dine varegrupper lidt mere plads så det ser overskuligt ud, uden linjeskift.

Forsat godaften Allan

Dankort er på vej, men der helt op til 1½ mdr ventetid. Min mand har lige været møllen igennem.

Plads mellem varegruppens produkter... da jeg selv har opsat butikken, men i øvrigt ikke aner hvad jeg laver, så er det lidt svært. Men jeg vil se hvad jeg kan finde ud af.

At oprette sig som kunde skal kun gøres når man vil betale. Det kan sagtens lade sig gøre at shoppe rundt og lægge i varekurv uden at være oprettet som kunde. Du skal alligevel udfylde de samme oplysninger ved betaling... så jeg beholder den.

Tak for tilbagemeldingen.

Bruger Jeres kritik og har da lavet flere "forbedringer" - iflg mig selv.

Fortsat god påske.

Tanja

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)