Har min forside hjulpet lidt på introduktionen af min shop? www.a-vera.dk Synes selv at det ser smukt ud.... hvad siger I? Der er endelig kommet gang i butikken, men derfor vil man jo gerne være på "dupperne" og gøre det så godt som muligt. Rigtig god påske til alle. Tanja fiskemutter orienterer: Vi holder grejdag på lørdag. I er alle velkommen til at kigge forbi. Prøv feks. din fiskestang INDEN du køber. Se noget af Danmarks største udvalg af fluer ![]() |
Hejsa! :-)
Lige et par fif....
Lige et par fif....
over linket "beauty & wellness" kunne du skrive noget i stil a la "gå til shoppen" så ved folk at de skal klikke de for at gå til din shop.
Jeg har en lille skærm og skal scrolle ned for at kunne læse "se mere", det er ganske få milimeter det drejer sig om :-)
Jeg har en lille skærm og skal scrolle ned for at kunne læse "se mere", det er ganske få milimeter det drejer sig om :-)
Nu hvor du alligevel har lavet dine adresseoplysninger som et billede, ville jeg måske lege lidt mere med teksten, sådan at "beauty & wellness" træder lidt mere frem, evt. med en fed og større skrift. Lav blot resten af adresseoplysningerne minrde de er meget fremtædende og hiver blikket væk fra dit navn.
Det undrer mig lidt at din hjemmeside hedder a-vera når du ikke bruger det som navn? Det har folk ikke en jordisk chance for at huske.. hvis de husker at du hedder beauty & wellness så vil de højst sansynligt ikke skrive a-vera, hvis de ikke lige kan huske adressen helt ud. Så du beder egentligt folk om at huske 2 ting på en gang og skal dermed brande 2 ting på en gang, altså får hver ting "beauty & wellness" og "a-vera" kun halv effekt.
Jeg ville måske vælge at kalde det A-Vera og med en undertitel der hedder Beauty & wellness....
Håber du kan bruge kritikken pøj pøj :-)
Det undrer mig lidt at din hjemmeside hedder a-vera når du ikke bruger det som navn? Det har folk ikke en jordisk chance for at huske.. hvis de husker at du hedder beauty & wellness så vil de højst sansynligt ikke skrive a-vera, hvis de ikke lige kan huske adressen helt ud. Så du beder egentligt folk om at huske 2 ting på en gang og skal dermed brande 2 ting på en gang, altså får hver ting "beauty & wellness" og "a-vera" kun halv effekt.
Jeg ville måske vælge at kalde det A-Vera og med en undertitel der hedder Beauty & wellness....
Håber du kan bruge kritikken pøj pøj :-)