Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklameslik (uden logo er OK) for cirka DKK 500

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger tilbud på forskelligt reklameslik jeg kan sende med i en webshop, som nævnt behøver der ikke være tryk på, det skal blot være for at give kunden en god oplevelse. Smile

Jeg tænker primært små pakker slik med en 3-4 stykker i hver eller lignende.

Det kan selvfølgelig købe de små 1 kroners poser (som vidst nok er 2 kroners poser), men hvis nu en af jer herinde har et godt tilbud på x antal slik poser til en 4-5-600 kroner Smile

Det dur desværre ikke med chokolade da det skal sendes sammen med varen til kunden.

Mvh.

Steffen

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:00

Mon ikke Jesper, kan hjælpe dig?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:41
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Skrevet kl. 15:48

IGO-POST:

Hej Steffen

Vi har et sortiment af slik som kan leveres med og uden tryk. Du kan på nedenstående link se om der er noget du kan bruge:

http://www.igopost.dk/da_DK/Giveaways-Spil/Slik/cat-30_7400/igopost-ROOT?SelectedMainMenuItem=iEoKAgphnScAAAEjZW5IYChA

Mvh

Anders

IGO-POST

Hej Anders Smile

Hvis du har mod på at give et bud på 250 eller 500 af en af dine billigste produkter, jeg tænker evt. din MintShirt eller MintHolder, og hvis du kan give mig en pris både med og uden tryk Smile

På forhånd tak Smile

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:02

Hej du.

jeg tænker lidt: er det ikke lige meget med tryk på? i det at jeg ihvertfald plejer at spise slikket med det samme, når jeg åbner en pakke hvor det ligger i.. og man ved jo det er fra dig.. det var noget andet hvis det fx stod i en skål i din forretning og man tog en i lommen til vejen hjem?

Mvh Tobias.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:20
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Skrevet kl. 20:01

Tobias:

Hej du.

jeg tænker lidt: er det ikke lige meget med tryk på? i det at jeg ihvertfald plejer at spise slikket med det samme, når jeg åbner en pakke hvor det ligger i.. og man ved jo det er fra dig.. det var noget andet hvis det fx stod i en skål i din forretning og man tog en i lommen til vejen hjem?

Mvh Tobias.

Hej Tobias Smile

Helt enig, egentlig er det ligemeget, men hvis jeg som jeg skrev ønsker de der mint-dimser, så er det jo måske noget som holder en hel dag, og som kunden putter i lommen og tager med rundt på hans færden den dag. Så er der jo "gratis" reklame hos venner, kollegaer og bekendte Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Skrevet kl. 20:03

Jesper Laugesen:

Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge på min slikbutik - www.sliknet.dk

F.eks http://www.sliknet.dk/shop/maoam-stripes-215p.html , er en populær mulighed.

Hej Jesper Smile

Jeg har været inde og kigge i din slikbiks, men jeg synes desværre ikke der er så meget jeg kan bruge Smile

Jeg har haft min kæreste med på råd, og hun mente simpelthen at Maoam er "for barnligt" - hvad mener I om det? Stick out tongue

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:25

Steffen@ Jeg har haft min kæreste med på råd, og hun mente simpelthen at Maoam er "for barnligt" - hvad mener I om det? Stick out tongue

HEHE , jo det er jo børneslik :)

Nu skriver du jo chokolade ikke duer - men ellers er denne også populær;

http://www.sliknet.dk/shop/miniature-sampak-10-468p.html

Er det breve du sender siden chokolade ikke dur ?

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Skrevet kl. 22:00

Jesper Laugesen:

Nu skriver du jo chokolade ikke duer - men ellers er denne også populær;

http://www.sliknet.dk/shop/miniature-sampak-10-468p.html

Er det breve du sender siden chokolade ikke dur ?

Ja præcis, jeg regner med at sende mine "små" produkter ud i boblekuverter, så jeg tror der er for stor chance for at det bliver ødelagt og smelter undervejs Sad

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)