Jeg søger tilbud på forskelligt reklameslik jeg kan sende med i en webshop, som nævnt behøver der ikke være tryk på, det skal blot være for at give kunden en god oplevelse.
Jeg tænker primært små pakker slik med en 3-4 stykker i hver eller lignende.
Det kan selvfølgelig købe de små 1 kroners poser (som vidst nok er 2 kroners poser), men hvis nu en af jer herinde har et godt tilbud på x antal slik poser til en 4-5-600 kroner
Det dur desværre ikke med chokolade da det skal sendes sammen med varen til kunden.
Hvis du har mod på at give et bud på 250 eller 500 af en af dine billigste produkter, jeg tænker evt. din MintShirt eller MintHolder, og hvis du kan give mig en pris både med og uden tryk
jeg tænker lidt: er det ikke lige meget med tryk på? i det at jeg ihvertfald plejer at spise slikket med det samme, når jeg åbner en pakke hvor det ligger i.. og man ved jo det er fra dig.. det var noget andet hvis det fx stod i en skål i din forretning og man tog en i lommen til vejen hjem?
jeg tænker lidt: er det ikke lige meget med tryk på? i det at jeg ihvertfald plejer at spise slikket med det samme, når jeg åbner en pakke hvor det ligger i.. og man ved jo det er fra dig.. det var noget andet hvis det fx stod i en skål i din forretning og man tog en i lommen til vejen hjem?
Mvh Tobias.
Hej Tobias
Helt enig, egentlig er det ligemeget, men hvis jeg som jeg skrev ønsker de der mint-dimser, så er det jo måske noget som holder en hel dag, og som kunden putter i lommen og tager med rundt på hans færden den dag. Så er der jo "gratis" reklame hos venner, kollegaer og bekendte
Ja præcis, jeg regner med at sende mine "små" produkter ud i boblekuverter, så jeg tror der er for stor chance for at det bliver ødelagt og smelter undervejs