Jeg har på det seneste sat nogle sider op for folk som har skrevet til mig her igennem. Jeg tilbyder at lave en Magento Webshop til dig som gerne vil bruge den til den lille virksomhed, eller store. Jeg laver designet helt for bunden til en højere pris. ellers designer jeg ikke selv helt fra starten men i vælger et Template (Tema) og så ændre jeg det til dansk og ændre diverse ting som billederne i siderne, måske en ny menu, faneblad eller noget andet. Jeg kan også godt lave et simpelt logo til siden i photoshop cs5 som er det nyeste på markedet. Der er også mulighed for nyhedsbrev og andre smarte ting.
Betalingsgateway: Jeg kan godt anbefale Moneybookers til jeres opstart. Det koster ikke noget i oprettelse eller månedlige gebyrer. Det koster 2.9% af prisen og 0.29 Eur hvilket er højt men det kan godt betale sig i starten. De tager imod visa Dankort, Mastercort, visa og nogle andre.
Jeg kan også godt ordne det så det virker med http://epay.dk/ Eller http://quickpay.dk/ men der skal i have en aftale med pbs og det koster hver 2000+ i Start gebyr.
Host: Hvis man ikke allerede har en host så kan vi sammen finde en der passer jer og jeres firma.
Jeg tilbyder også at sætte billige wordpress sider op.
Toke jeg tror du skal bede admin om at slette den referenceliste med det samme. Det er jo ikke dig der har lavet alle de sider, og det er jo ikke sikkert dem der har lavet dem er helt tilfredse med du tager æren for deres arbejde. Derudover er det ikke sikkert firmaerne ønsker at du skal fortælle du har lavet siderne, i hvert fald ikke dem du ikke har lavet.
Hvis du fremover skal bruge referencer så sørg for at aftale med kunden du med småt sætter dit navn eller firmanavn i bunden af siden. Det gør at du senere kan bruge siden som reference og vise du har lavet siderne.
Thomas Frost: Jeg har lavet alle de sider jeg linker til sammen med mit team og dette er også kun en lille liste af dem vi har fået lov til at bruge. Du kunne bare sende en pb istedet for at prøve at ødelægge mit indlæg Tak!