Kan du uddybe bare lidt, eller smide et link:-) Lidt nysgerrig blev jeg der..... |
mortenhy:Han har også omskrevet flere af mine guider, og den test model jeg bruger til at teste apps med bruger han også med de samme ord.
Hej Morten
Det er i sagens natur vanskeligt for andre at vurdere, når du ikke fortæller, hvem den formastelige er (Det skal du heller ikke gøre - der er ingen grund til at flytte en konflikt herind).
Det kunne sagtens have været mig eller nogle af mine skribenter, som havde hentet informationer hos dig og gengivet dem andre steder. Jeg mener nu ikke, at vi har været omkring dit site, men jeg skal ikke kunne sige mig fri med 100% sikkerhed. Når vi skriver de meget billige tekster for vores kunder, er én af måderne at hente informationer fra så få kilder som muligt. Selvfølgelig kopierer man ikke teksten. Men der er ikke noget galt i at læse om en ny gadget hos dig, og så skrive sin egen artikel ud fra den information, du bringer.
Men hvis din konkurrent blot kopierer din tekst og skifter enkelte ord ud med synonymer, så har du muligvis en sag mod ham. Det er selvfølgelig ikke i orden.
Du er nødt til at have en juridisk ekspert med erfaring i ophavsret til at vurdere din sag, hvis du vil videre med den.
Jeg har ikke nogen løsning på dit problem med falske kommentarer. Hvis det virkelig er din konkurrent, der står bag, så tror jeg ikke, han har sin forretning så længe. Han skal jo bruge alt for megen energi på at genere dig - og den energi kan han ikke bruge på at udvikle sin forretning.
Bliv blot ved med at være god og original - så skal du nok løbe fra konkurrent, som er "ulden i kanten".
Venlig hilsen
Hans