Jeg vil ikke sige meget om siden :( bryder mig ikke vildt meget om den.
Men din IDE :) Det er jo bare total cool :) over godt og ja kan slet ikke styre min begejstring :) hehe nice.
Jeg kunne godt tænke mig nogle flere produkter men det kommer vel med tiden :)
Ting jeg har manglet gamle bio stole, Plakater fra gamle film, Dæmpbar lys som kan styres med fjernbetjeningen til min projekter så de slukker når jeg tænder for filmen, gamle ting fra biografer generelt
Dette vil jeg gerne være med til at støtte med 5 stk Retro cap med broderi du kontakter mig bare, PT er vi meget presset med tiden og jeg vil ikke kunne levere før om 2 uger :( håber det går info@tex-tryk.dk
Titlen til google dog lige godt kort og ikke ret sigende om siden udnyt dog de 67 tegn der kan vises jeg mener denne her titlen <title>Shop</title>
Få mere indhold på siden, for ideer er 1000 stk. når kigger på sådan et emme, tror siden har været her før til feedback er dog ikke kommet nye produkter , derved ikke hel nyåben mere
find gamle plakater
få biograf bio billetter på siden , børn elsker og lege biograf , lav diverse spil om biograf.
Slik automater
kan også lave sund automater
tema after lave side omkring tema til biograf aften
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du skal være velkommen hvis du mangler et lille udvalg af slikpakker - det kan jo evt fixes med en dropshipping aftale, så slipper du bøvl med fødevaregodkendelser mv.
Som Thomas skriver, kunne du sagtens have et større udvalg.
Der er plakater på vej og meget mere.. Mht overskriften er den gået i fløjten med det nye template. Det får jeg lige kigget på ;)
Ang dropshipping af slik, den tager jeg lige op.. Formin første ide var nemlig også at have slik osv. Men blev lidt skræmt af alt det fødevare mæssige. det kan være jeg giver dig et kald i næste uge.