Jeg vil gerne starte en webshop dette skal pt. kun være en fritids shop så har ikke tænkt mig at jeg skal ud og spendere alt for meget på den til at starte med da jeg først skal se om det er noget der holder. Jeg har ikke noget cv og regner ikke med at jeg skal have det endnu
jeg vil ikke have pbs/nets så jeg skal bruget en anden måde at kunder kan købe på.
f.eks paypal men dem kan jeg ikke bruge, da min produkt falder uden for deres kategori.
har set på euroline da de skulle være gratis i opstart + epay som ser billigt ud. men man skal have et cvr for at kunne ansøge hos euroline
er der andre metoder eller løsninger jeg kan kigge på?
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
epay og euroline er udelukket. Jeg er forhandler hos ePay og det er påkrævet at du har et PBS nummer som du selv udelukker.
Dine muligheder er ewire og PayPal. Du kan om nogen godt bruge PayPal som betalingssystem? jeg foreslår du køre den igennem et API.
Kan du ikke selv sætte en funktionel webshop op, kan du skrive til mig. vi har færdige løsninger til billige penge (hvis du bruger PayPal). Det er gratis at spørge ;)
epay og euroline er udelukket. Jeg er forhandler hos ePay og det er påkrævet at du har et PBS nummer som du selv udelukker.
Dine muligheder er ewire og PayPal. Du kan om nogen godt bruge PayPal som betalingssystem? jeg foreslår du køre den igennem et API.
Kan du ikke selv sætte en funktionel webshop op, kan du skrive til mig. vi har færdige løsninger til billige penge (hvis du bruger PayPal). Det er gratis at spørge ;)
Okay så hvis man have noget som pbs i dk så er der kun pbs at vælge
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
En anden ting, Jeg bruger Euroline, og kun euroline. Ingen PBS.
Der er ingen startgebyrer eller årsgebyrer, kun de procenter de nu tager når der hæves penge :)
Så vidt jeg husker, med hensyn til PayPal, så køre det hele via min magento admin. Ellers er der da nogle stykker der har fået nogle fede produkter gratis :)
kan det integreres med et api så det hele fungere på ens side så man ikke skal forbi paypals side når man betaler?
Nej. Man skal altid forbi PayPal siden for at betale, men kun for at lave selve betalingen. Det er dog ingen skidt ting, folk der kender Paypal ville være meget suspekte hvis de IKKE kom forbi PayPal for at betale (med paypal).
Der er ingen betalingsgateways der tilbyder at man ikke skal en tur forbi dem først. Der er heller ingen der er fuldt integrerbare via et API (til betalingerne, ikke til administrationen). Hvis der var det, så ville det kompromittere hele sikkerheden omkring PCI mv. (Og hvis du alligevel skal til at have gang i en PCI certificering, så kan du lige så godt lave aftaler med VISA selv;))