Der har været gentagne debatter her på Amino om hvordan man kan skabe en landingpage på Facebook, hvor "ikke-fans" ser et og dem der har trykket "synes godt om" ser noget andet. Jeg har et grundlæggende kendskab til HTML og jeg har brugt denne løsning. Det er en app der hedder static HTML: iframes tabs. Du kan se resultatet i min signatur. Siden er lavet i april 2011 - min løsning består lige nu af to billeder som vises til "ikke-fans" og en kombination af billeder og tekst til fans. Men det er ikke indholdet jeg vil dele, det er metoden bag. Er det så den "bedste" metode? Aner det ikke, men det virker for mig. :)
Tilføj til din side: Vælg den side som app'en skal tilføjes til. Gå over på din side og find app'en under billedet: Nu får du følgende skærmbillede: Her fylder du den HTML kode i som du vil vise til fans hhv. ikke-fans. Bredden på Facebooksiden er 520 px. Vær opmærksom på at vælge "no scrolbars" hvis du indsætter noget som er >508 px. Ellers kommer der en scrolbar i bredden. Når du har bygget din side skal du have din tab til hedde noget andet end "welcome". Det går du sådan: Tryk rediger: Tryk derefter: 1: Applikationer, 2: Rediger indstillinger, 3: Giv fanen et nyt navn Endelig skal du have dine nye fans til at lande på din nye side i stedet på væggen. Det går du sådan her: Under rediger side, derefter 1: Administrer tilladelser og 2: Standard tab Håber I kan bruge det. |
Hej,
Supergod "post", og jeg skal hilse og sige det virker.
Et par af tingene er lidt anderledes på engelsk, men det hele er der.
Har dog problemer med links inde fra siden af og ud.
Alle links ud starter med: http://s3.amazonaws.com/static osv. hvorefter urlen til min webside (ikke i FaceBook) først kommer sent.
Linket giver en fejlmeddelelse.
Er der en løsning til at rette det?
/Anders