Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge produkter, skal jeg gøre det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg vil sige tak for denne side, den har allerede hjulpet mig utrolig meget.

Jeg står pt. i et dilemma. Jeg har en hjemmeside jeg er rigtig glad for, og hver uge går det bedre og bedre med den. Siden er et sted hvor folk kan lære at lave 3D grafik via en masse gratis videoer. Jeg har valgt at det skulle være gratis fordi jeg føler de videoer der har været gode omkring emnet har kostet en formue i forhold til hvad man har fået.

Jeg er nu i den situation at jeg har hårdt brug for penge. Så jeg overvejer at lave nogle nye videoer i gennem min sommerferie, som jeg lægger endnu mere energi i, og gør endnu bedre. Som jeg så kan sælge som produkt.

Men det strider lidt imod det at jeg synes tingene på andre sider har været for dyre. Så jeg har overvejet at lave det til "Pay what you want" så man betaler hvad man føler for.

Derudover har jeg også overvejet at lave en garanti, så hvis folk ikke er tilfredse kan de få deres penge tilbage. Da jeg vil gøre mig allerbedste for at lave det bedste produkt, tror jeg også folk vil blive tilfredse.

Men jeg har ingen erfaring med det, så jeg vil meget gerne høre folks menning? Og om jeg overhovedet har et grundlag på min side til at sælge produkter. Jeg har ca. 300 unikke besøgende om dagen.

Siden kan ses her: http://poly-face.com

På forhånd tak.

/Dennis

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:58

Hejsa

Jeg synes da at du godt kan tage lidt penge for videoerne, hvis de altså er pengene værd.  Måske skulle du sætte en minimumspris, så du er sikker på at tjene en smule penge på det.

Spændende side du har. 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:03

DennisJensen:
Jeg er nu i den situation at jeg har hårdt brug for penge. Så jeg overvejer at lave nogle nye videoer i gennem min sommerferie, som jeg lægger endnu mere energi i, og gør endnu bedre. Som jeg så kan sælge som produkt.

Jeg ville nok gribe det anerledes an hvis jeg var god til et håndværk.

Hvorfor ikke fortsætte med at lave videoerne og samtidig tilbyde dine ydelser på freelance basis til reklamebureauerne?

Jeg tror meget hurtigt du kunne få nogle opgaver der gav penge frem for at vente på at nogen vil donere til dig.

Men god vind under alle omstændigheder, og nu vil jeg se dine videoer igennem Smile

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:08

Du skal ikke sælge dem enkeltvis, du skal lave et member område, hvor der er bedre/mere specifikke videoer. Så kan du bibeholde de gratis videoer og hvis man vil se mere kan man betale månedsabonnement på 99,00 eller lignende.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:05

Tak for alle jeres svar. De er super gode og sætter nogle kreative tanker igang :)

Hvis nogle har flere inputs så skriv dem endelig.

Entrepreneur - Jan:

Det er en glimrende ide. Der er bare et problem. Min målgruppe er folk der gerne vil lære computer grafik, og derfor kunne jeg forestille mig at der ikke var særlig mange af mine besøgende der rent faktisk har brug for at få lavet noget grafik af andre. Men de laver det fordi de gerne vil lære det eller måske bare prøve det af.

B. Hvarregaard:

Ja det har helt sikkert os været en tur igennem mit hoved. Jeg tror jeg vil foresætte med at lave gratis videoer, men ved siden af (når jeg har tid) vil jeg lave super-awesome-kick-ass videoer som er længere og gennemgår et stort projekt. Som man så kan købe.

En stor inspirations kilde for mig er denne side:

http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/928/

de tager ca. 380 DKK kr for en video, jeg synes de fremviser produktet rigtig godt. Så jeg tror jeg vil gøre noget lign med hjemmeside. Deres videoer er efter min menning alt for dyre fordi der os kommer fragt fra USA oveni det bliver typisk 500 kr pr video. Derudover så synes jeg de fleste af dem der snakker i videoerne er kedelige og virker uengageret. Jeg vil tilføje humor og det at være målrettet og engageret i mine videoer, jeg vil forsøge at ende hver video med et interview med en professionel og forhåbenlig kan de give noget kritik på det endelige jeg laver i videoen, som folk så kan lære af. Jeg regner med de vil blive omkring 4-5 timer lange, og måske en halv time mere med bonus interviewet.

Det håber jeg er en god fremgangsmetode, men hvis andre har ideer eller kritik er det meget velkommen.

/Dennis

ps. Undskyld mit indlæg blev så langt :)

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)