Hej Amino. Jeg vil sige tak for denne side, den har allerede hjulpet mig utrolig meget. Jeg står pt. i et dilemma. Jeg har en hjemmeside jeg er rigtig glad for, og hver uge går det bedre og bedre med den. Siden er et sted hvor folk kan lære at lave 3D grafik via en masse gratis videoer. Jeg har valgt at det skulle være gratis fordi jeg føler de videoer der har været gode omkring emnet har kostet en formue i forhold til hvad man har fået. Jeg er nu i den situation at jeg har hårdt brug for penge. Så jeg overvejer at lave nogle nye videoer i gennem min sommerferie, som jeg lægger endnu mere energi i, og gør endnu bedre. Som jeg så kan sælge som produkt. Men det strider lidt imod det at jeg synes tingene på andre sider har været for dyre. Så jeg har overvejet at lave det til "Pay what you want" så man betaler hvad man føler for. Derudover har jeg også overvejet at lave en garanti, så hvis folk ikke er tilfredse kan de få deres penge tilbage. Da jeg vil gøre mig allerbedste for at lave det bedste produkt, tror jeg også folk vil blive tilfredse. Men jeg har ingen erfaring med det, så jeg vil meget gerne høre folks menning? Og om jeg overhovedet har et grundlag på min side til at sælge produkter. Jeg har ca. 300 unikke besøgende om dagen. Siden kan ses her: http://poly-face.com På forhånd tak. /Dennis |
Hejsa
Jeg synes da at du godt kan tage lidt penge for videoerne, hvis de altså er pengene værd. Måske skulle du sætte en minimumspris, så du er sikker på at tjene en smule penge på det.
Spændende side du har.