Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tænker.....Affiliate side???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har efter længere tids overvejelse besluttet mig for at begynde og lege lidt med nogle affiliate sider.

Jeg har tænkt mig og lave 2-3 sider indenfor de felter jeg nu personligt interesserer mig for og så på disse sider fylde en masse god information på siden, nyheder mv. og så få relevante annoncer på siden som henvender sig til det publikum der besøger siderne.

Det bliver super spændende og prøve af, skal nok skrive herind når jeg kommer lidt længere i processen.

Men jeg kunne godt tænke mig og høre hvad der reelt skal til for at få succes med sådanne sider - og hvor mange sider, der skal til for at det kan give en rimelig indtjening - jeg ved der er intet der kommer af sig selv, men ville da gerne have et par fif med på vejen :)

Nå men skriv hvis i mener i har noget på hjertet der kan hjælpe mig i den rigtige retning fra dag 1.

pfh tak.

Bendtsen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:59

Hej Bendtsen,

Som du nok ved er affiliate marketing et vidt begreb. Der er mange måder, at gribe det hele an på.

En person med stor succes, er amerikanske Michael Dunlop, der er 20 år gammel. I denne video kan du se, hvordan han tjente 100.000 dollars på et år:

Michael Dunlop: Sådan tjente jeg 100.000 dollars på min blog

Men det kommer selvfølgelig helt an på, hvilket indhold, du vil tilbyde. Men Michaels fremgangsmåde er i hvert fald ikke dum, og han har mange gode elementer på sin side, der hele tiden udbygger hans indtjening, såsom gratis e-bøger, der skaber mere opmærksomhed omkring hans side.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:10

Casper Lohse:

En person med stor succes, er amerikanske Michael Dunlop, der er 20 år gammel. I denne video kan du se, hvordan han tjente 100.000 dollars på et år:

Men det kommer selvfølgelig helt an på, hvilket indhold, du vil tilbyde. Men Michaels fremgangsmåde er i hvert fald ikke dum, og han har mange gode elementer på sin side, der hele tiden udbygger hans indtjening, såsom gratis e-bøger, der skaber mere opmærksomhed omkring hans side.

Faktisk utrolig fascinerende at læse hans historie :-)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:15

Casper Lohse:

Hej Bendtsen,

Som du nok ved er affiliate marketing et vidt begreb. Der er mange måder, at gribe det hele an på.

Jeg kommer til at savne Michael :(

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:36

Go aften Amino

Jeg sidder fortsat og leger med affiliate tanken, men jeg skulle gerne have en der kunne hjælpe mig lidt igang med og sætte et wordpress tema op, med diverse ændringer, således at jeg har en skabelon jeg bare kan fylde indhold på, og som er klar til banner annoncer mv. - Er der nogen der kan dette til rimelige penge.

Mit formål med dette projekt er ikke for indtjeningens skyld, men mere på sigt finde ud af "learning by doing" hvordan tingene hænger sammen, og hvis der skulle falde en lille mønt af tager vi så også dette med. Siderne skal efterfølgende også bruges til at link builde fra - så tror der kunne være super synergi i projektet på lang bane.

Men hvis du har et fedt tilrettet tema, eller du kan sætte noget op som ser godt ud til en billig penge, så giv endelig lyd :)

Bendtsen

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:44

Hej Bendtsen,

Jeg vil anbefale dig at lave 1 affiliate side. I stedet for at have 2-3 stykker, som er sådan halv færdige og optimerede. Det giver væsentligt mere afkast at fokusere al ens energi på 1 site.

Det kan godt være at du kan tjene 5000 kroner på 2-3 affiliate sider.

Men det er da meget bedre at tjene 5000 kroner på 1 site :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:46

Har du set denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/127413.aspx?PageIndex=1

Jeg købte 2 stk. til henholdsvis play4fun.eu og gevinstgaranti.dk og på førstnævnte har han allerede smidt temaet op + installeret SEO plugins + rettet logoet til. Jeg tror ikke du finder det billigere, end den latterligt lave pris på 300,- kr., som jeg har betalt ialt, for theme + opsætning på begge sider.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 00:09

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)