Som du sikkert allerede har lagt mærke til har jeg startet det jeg vil påstå er Danmarks bedste SEO-uddannelse - som jeg kalder SEO Master Class. Jeg har netop åbnet for tilmeldinger til Hold #2 - og der er stadig få ledige pladser.
Første hold er godt igang og de er rigtig glade.
Uddannelsen er omfattende og strækker sig over 6 måneder, så derfor koster det naturligvis også en smule (for at være helt nøjagtig 54.500 kr. + moms for den samlede uddannelse inkl. alt). For de fleste større virksomheder er det ikke noget problem, men jeg har haft et par forespøgsler fra private aktører og mindre firmaer, der har spurgt om de kunne dele regningen lidt op.
Jeg tror bestemt der er meget mere attraktivt på denne måde, da eventuelle private, og små firmaer måske ikke kan diske op med knap 65.000 kroner kontant.
Jeg tror du ville få en del flere "elever", ved at de kan betale det i rater.
Men nu er det vel heller ikke en uddannelse som ALLE skal på hvorfor prisen netop er oppe i det leje.?
Nej, uddannelsen er for dem der virkelig gerne vil være meget dygtige til SEO - enten fordi det er vigtigt for deres egen forretning, fordi de gerne vil leve af SEO-rådgivning, arbejder på et buerau eller som in-house SEO'er.
Prisen reflekterer blot omfanget af uddannelsen - den er ikke sat for at skræmme nogle væk :)
Jeg tror bestemt det ville lokke flere til. Men man resikerer selvfølgelig også at man begynder at lokke en målgruppe til, som man måske ikke havde tiltænkt. Det skal jeg ikke kunne sige :)